socialnämden
Hej.
Det är så att min pappa har varit tillsammans med en afrikan i nu drygt 3 år och har nu ett barn på 2 år tillsammans.
De har nu för snart drygt 2 månader sedan kommit hem från hennes hemland på en semester. var där drygt 1 och 1/2 månad. och efter en vecka så hämtade jag pappa på hans jobb för att vi skulle lämna hans bil där för att rymma min i deras garage plats, och vi kom in i lägenheten som var tom. han ringer då henne och frågar vart dom är och om dom vill ha hämtning? och som svar får han jag har lämnat dig.
efter att ha pratat ett tag med henne får han ut att hon fått en lägenhet vilket var lögn på sätt och vis
sen dröjde det ungefär 5 dar inan jag fick han till att kontakta soc men de gav inget utan det vi får reda på är att pappa var farliga för hon och barnet och de ända pappa tog upp på torsdagen inan hon försvan var att han tycker att hon borde hjälpa till med hyran och sånt.
sen dröjde det ett bra tag innan pappa kom fram till dom på soc och får ge hans version av det hela.
och nu har då soc tagit hennes perspektiv.
vad göra åt det hela???
stämma soc för att vara partisk???
är inte första gången som dom vart partiska i den här familjen själv suttit i de här läget och vart tagen från där jag trivdes och vart plaserad hos min mamma