Inlägg från: FuckGoggleAskMe |Visa alla inlägg
  • FuckGoggleAskMe

Varför är inte folk ärliga nu för tiden med hur mycket dom pluggade per vecka i snitt?

Anonym (Ärligt?) skrev 2016-02-14 13:44:29 följande:
    Det är bra du är ärlig åtminstone, folk vill inte ens gå in på sådant idag om hur mycket dom pluggade. Alla borde kunna säga hur mycket dom pluggade, men dom vägrar gå in på det...

Borde man? Ibland hade jag 4 timmars undervisning, pluggade sedan ett par timmar, gjorde något annat, och pluggade sedan ett par timmar till. Ibland hade jag 2 timmars undervisning och pluggade ingenting. En del dagar hade jag 6 timmars undervisning, sedan grupparbete i 3 timmar och sedan pluggade jag 3 timmar. Vissa helger festade jag oavbrutet och andra helger pluggade jag typ 14 eller 16 timmar om dagen. Vissa jullov och sommarlov hade jag intensiva pluggperioder för resttentor, minns en julaftonsnatt när jag pluggade typ 6 timmar under mitt nattjobb. Skulle ha svårt att säga antalet timmar per vecka, och ska man då räkna 52 veckor per år? Hade kompisar som studerade andra ämnen, som en normal dag hade 8 timmars föreläsning, sedan 3 timmars laborationer och sedan pluggade ungefär 3 timmar. Vad är du ute efter TS, vad vill du veta genom att fråga om längden på ett snöre?
Svar på tråden Varför är inte folk ärliga nu för tiden med hur mycket dom pluggade per vecka i snitt?