• Anonym (.)

Hur påverkas ett barn av att bli bortlämnad?

Det borde väl vara bättre om han har sonen mellan 17-19 och att du sedan har honom på natten och lämnar på förskolan.

• Anonym (.)
    Anonym (Kolin) skrev 2016-02-13 15:53:18 följande:
    Rekommenderar du mindre tid med pappan då ?
    Vem har sagt att han skall ha mindre tid med pappan? Tanken är att pappan hämtar på dagis men istället för att lämna barnet till farmor eller sin flickvän när han skall jobba så lämnar han barnet till dess mamma. Pappan kommer få lika mycket tid med barnet. Han kommer inte natta det ändå, såvida inte barnet har somnat kl 19, vilket jag tvivlar på.
  • Anonym (.)
    Anonym (Kolin) skrev 2016-02-13 16:31:37 följande:
    Beroende på om han får vara hos exet o natta o mysa innan jobb ja men vem skulle vilja det med sitt ex
    Eftersom pappan måste åka kl 19 blir det knappast så mycket nattandes och mys innan jobb. Han får mysa hemma hos sig, och sedan lämna barnet hos den som skall ha det för natten.
  • Anonym (.)
    Anonym (Jaså...) skrev 2016-02-14 01:53:23 följande:
    Min ex-fru är den sista jag skulle be vara barnvakt på mina veckor. Handlar inte om att jävlas, bara att min vecka är min vecka och då ska hon inte finnas där.
    Det är inte din vecka med barnet. Det är barnets vecka med dig. Kan du då inte vara tillgänglig är det naturligt att barnet får vara hos sin mamma. Ser du inte det, så ser du inte till barnets bästa.
Svar på tråden Hur påverkas ett barn av att bli bortlämnad?