davvetheking123 skrev 2016-02-13 22:22:30 följande:
Hmm vilka vibbar jag får. Alltså. Hon är ju as snygg och allt det där man vill att en tjej ska vara. När vi kollar på varann i klassrummet sen tittar bort fort känns det lite som vi ger varandra "undra varför han/hon kollar på mig" ibland när jag kollar bort känner jag att hon fortfarande kollar. Det syns kan man säga. Sen så vet jag inte om det är slumpen att vi alltid råkar kolla åt varandras håll. Till exempel i klassrummet när vi sitter lite som vi vill, alltså när vi inte är vid våra bestämda platser så verkar hon alltid kolla åt mitt håll vart jag än är och samma sak för mig då. Måste nog bara samla lite mod så ska det här gå bra.
Mhmm=)) klassiskt förspel ju. Grattis! Klart intresserad men som sagt, ni är ju i den där första stadiet då man inte vet ett skit om vad som är vad.. Men ge det en tid, visa intresse så mycket som du vågar och ja, jag tror definitivt det kommer förr eller senare Bang, hända nåt! Låt henne leda lite också, inget fel med det. Du behöver ju inte lägga all ansvar på dig själv .. Enligt min erfarenhet när det börjat med blickar och så vidare så ska man inte underskatta den delen för där ligger en jävla massa energi som förr eller senare måste fä utlopp. Åah ja det är underbart med förälskelse!