Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Kär

Min man var rätt på, såg till att visa sitt intresse även om jag inte var så intresserad där i början.. Jag hade en dålig dag en gång och han skickade blommor till dörren .. Eeeh jag vet inte men det var Något med just honom.. Kör Din grej, är det rätt så är det rätt!

Men att våga är sexigt!

• Anonym (M)

Beskriv er situation lite.., jag är bra på sånt här=)

Varför tror du du skulle uppfattas som läskig?

Iofs, min nuvarande uppfattade jag som ljuvligt på och lite läskig men som sagt där fanns ju nåt..

• Anonym (M)

Om ni nu redan tar er tid att spana in varandra så är där nog redan underförstått att ni har ett intresse för varandra.. Man utbyter ju inte sånna blickar med vem som helst!

Så ja, om du kan ta dig modet så tycker jag lätt du ska vid bra tillfälle gå fram till henne och snacka... Jag tycker lite rak på sak är bättre för du Vill ju ha henne som mer en kompis så lila bra.. Säg, jag skulle vilja bjuda ut dig på en utflykt, något speciellt du gillar? Innan du sagt typ hej och jag har lagt märke till dig....

• Anonym (M)
    lostinspace skrev 2016-02-13 19:52:05 följande:

Perfekt. Då kan du fråga en mssa om hästar och lära dig. Finns massor att prata om isåfall. Du kan ju fråga om hon gillar hopp eller dressyr, vad hästkraken hon rider mest på heter osv osv. Sen kan du ju kolla om du kan få följa med och titta när hon rider någon gång efter ni pratat eller vad som helst. Prata med henne mycket hela tiden och när det känns naturligt så frågar du om hon vill hitta på något. Inget krångel. Kör bara!

Tycker inte man ska föreställa sig vara något man inte är bara för att få någon att gilla än.. Om man nu vill att det ska hålla länge. Att respektera varandras intressen och visa intresse för dem är dock väsentligt.
  • Anonym (M)
    lostinspace skrev 2016-02-13 21:45:04 följande:

Hur vet du att han inte är intresserad av hästar? Om han hatar hästar är det väl en sak, men att intressera sig iallafall lite grann för en blivande partners största intresse anser inte jag vara att förställa sig, utan ganska så vettigt om det nu är något man vill bygga vidare på.

Hade jag fattat tycke för en hästjej skulle jag lätt be henne lära mig att rida, hade jag fattat tycke för en simtjej skulle jag be henne lära mig att crawla och skulle det vara en danstjej skulle jag lätt försökt lära mig några schyssta moves.

Ser verkligen inga problem med det...

Håller med massa här, som du lägger upp det. Så länge det är genuint ju och man ärligt går in för det så kan det ju bli succé av det.. Du förstod säkert min poäng också?! ... Som du skriver så kan det bli riktigt va vackert men å andra sidan, det är svårt att definera lik och olikheter... Vem vet varför man dras just til varandra...
  • Anonym (M)
    davvetheking123 skrev 2016-02-13 22:22:30 följande:

Hmm vilka vibbar jag får. Alltså. Hon är ju as snygg och allt det där man vill att en tjej ska vara. När vi kollar på varann i klassrummet sen tittar bort fort känns det lite som vi ger varandra "undra varför han/hon kollar på mig" ibland när jag kollar bort känner jag att hon fortfarande kollar. Det syns kan man säga. Sen så vet jag inte om det är slumpen att vi alltid råkar kolla åt varandras håll. Till exempel i klassrummet när vi sitter lite som vi vill, alltså när vi inte är vid våra bestämda platser så verkar hon alltid kolla åt mitt håll vart jag än är och samma sak för mig då. Måste nog bara samla lite mod så ska det här gå bra.

Mhmm=)) klassiskt förspel ju. Grattis! Klart intresserad men som sagt, ni är ju i den där första stadiet då man inte vet ett skit om vad som är vad.. Men ge det en tid, visa intresse så mycket som du vågar och ja, jag tror definitivt det kommer förr eller senare Bang, hända nåt! Låt henne leda lite också, inget fel med det. Du behöver ju inte lägga all ansvar på dig själv .. Enligt min erfarenhet när det börjat med blickar och så vidare så ska man inte underskatta den delen för där ligger en jävla massa energi som förr eller senare måste fä utlopp. Åah ja det är underbart med förälskelse!
  • Anonym (M)

[quote=76335889][quote-nick]davvetheking123 skrev 2016-02-13 22:48:42 följande:[/quote-nick]Hoppas bara att det blir nåt av det hela. För hon är sjukt fin och snäll. Drömtjejen liksom.[/

Okej, hon är.. Men bad anser Du dig vara? Vad känner du att skulle bidra med?

• Anonym (M)
    davvetheking123 skrev 2016-02-15 16:03:20 följande:

Har pratat med henne idag och det gick inte så dåligt... Så det funkade väl. Aa... sociala medier. Har du aldrig varit med om att du skriver till någon sen blir det helt tyst? Ingen skriver något? Känner du igen det? För det vill jag helst undvika.

Live funktionen är bäst=)
Svar på tråden Kär