Inlägg från: Anonym (creepy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (creepy)

Bonusmamman elak...

Anonym (ts) skrev 2016-02-12 14:26:16 följande:
    Jag vet inte om barnen har märkt att hon är full, det är jag som (eftersom jag är barnfri då) har sett henne stupfull på krogen när det är mannens barnhelg.
    Varför håller du sån koll på henne? Även om hon är stupfull på krogen så är det inte din ensak. Hur kan du veta att hon ens sov hemma den natten?

Hur kan hon ha stenkoll på barnen, tvinga dem att sova på madrasser i hennes och pappans rum och vägra dem att se TV samtidigt som hon ständigt är ute och super sig full?

Det låter som om din fantasi har skenat iväg ordentligt och kanske skulle du må bra av att prata med någon om det.
  • Anonym (creepy)
    Anonym (ts.) skrev 2016-02-15 10:57:42 följande:
    Första gången var det för att vi tänkte eventuellt försöka lappa ihop vårt förhållande, andra gången var det för att han inte kunde ha barnen som tidigare pga den nya.

Förslaget har båda gångerna kommit från honom, så att säga att "jag dragit med honom" stämmer inte riktigt. Problemet låg hos honom, det var hans förslag. Men han kommer troligen inte vilja det igen - och inte heller den nya.

Han har dock sovit hos mig och barnen hela helgen efter storbråk där hemma. Tror hon kommer flytta hem igen. Skrattande
    Barnen måste bli otroligt förvirrade. Stackars barn.
Svar på tråden Bonusmamman elak...