• Farfallos
    Anonym (ts) skrev 2016-02-12 13:36:20 följande:
    Läs igen så kanske du ser mina frågor!
    Jo, jag läser men fattar inte. Du skriver en hel del som kan vara riktigt illa. Om t.ex din dotter inte önskade färga håret, men ändå blev tvingad, så är det riktigt illa, men om hon önskade det så är det ju du som är skrämmande. Likaså är det lite skrämmande och obegripligt att du frågar om du kan polisanmäla henne för en skitsak när hon kommer hem jättefull. Du bryr dig om sådant som du inte har med att göra, och att döma av det lilla du avslöjar är det lätt att få uppfattningen att dina barn inte har en enda vettig vuxen (inklusive dig) i sin närhet. Förhoppningsvis har jag fel, men bara det faktum att du tar upp och stör dig på att hon går på dina barns matcher är ett gigantiskt varningstecken. Du behöver verkligen själv ta dig en funderare på din roll som mamma, oavsett hur illa exet och hans nya beter sig.

Ta kontakt med socialkontoret i din kommun och begär att få till ett möte mellan er tre vuxna där ni kan få råd av en kunnig vuxen, för jag tror tyvärr inte att någon av er har förmåga att lösa detta på egen hand, och det kommer barnen få lida för.
Svar på tråden Bonusmamman elak...