Inlägg från: Lillyfil |Visa alla inlägg
  • Lillyfil

7mm nackspalt o omringad av en massa vätska. nån som varit me om liknande?

Hej
    För snart 3 år sedan var jag gravid och mitt barn hade 6,5mm nacke och med vätska i hela kroppen mest i huvudet, ruggig bröst vi gjorde en moderkaksprov och 3 dagar efter fick vi veta att barnet hade ds.
    Jag tror tyvärr att när nacken är så bred och med vätskan i kroppen är en väldigt dåligt kombo..
    Dem sa till mig pga all vätska som tyder på att där är en massa fel utöver ds är det inte stor chans att babyn vill överleva igenom graviditeten eller när den kommer ut.
    Jag gjorde en abort men är idag gravid igen och har fått gjort kub och nipt och allt ser bara ut denna gången..
    Men håller tummarna för dig, jag vet hur svår du har det nu med att ta ett val och med allt.
    Men du ska nog klara dig igenom det.
    Min morfar dog samma dag som jag fick veta allt detta, på väg in till scanning ringde min mamma och sa det. Jag har klarat mig ur alla tårar och varför frågor och är idag på ett helt annat ställe! Hoppas verkligen det bästa för dig och din familj Med vänlig hälsning, Linda

Svar på tråden 7mm nackspalt o omringad av en massa vätska. nån som varit me om liknande?