Inlägg från: LillaPyret |Visa alla inlägg
  • LillaPyret

Syskon våren 2017

hurtänktedunu skrev 2016-08-11 21:27:28 följande:

Alltså jag tycker att jag ser ett sträck jag. Mitt plus nu var precis lika svagt som ditt.

Kollar lördag igen om det blivit starkare annars är det ett spök men hoppas ju alltid! :)
  • LillaPyret
    prinsessan15 skrev 2016-08-12 07:16:23 följande:

Låter som en bra plan och skulle du vara gravid så borde ju även hcg ha ökat en del tills dess! :)

Idag mår jag rejält illa av och till och är sjukt trött. Vet inte vad som är galet i kroppen och vore riktigt taskigt av kroppen om den luras. :/ får se vad som händer i helgen.
  • LillaPyret

Hållt mig typ 3-4tim, knappt druckit. Mått riktigt kasst idag och varit seg men haft två riktigt tuffa dagar på jobbet. Jag ser knappt något och borde ju genererat ett bra resultat nu när det är dag 28 i cykeln. Har fått min mens på dag 30 typ varje månad.

• LillaPyret
    hurtänktedunu skrev 2016-08-12 21:06:34 följande:

Nu ser jag inget. Men dag 28 och bara väntat 3-4 timmar är nog lite lite. Ta ett i morgon bitti istället. Skulle tro att det ger bättre resultat

Ska ta ett imorgon när jag vaknat och är det lika blankt som innan så ger jag upp försök 2 och inväntar mensen så försök 3 kan börja. Med sonen tog det 5 försök innan han blev till
  • LillaPyret
    prinsessan15 skrev 2016-08-13 09:05:54 följande:
    Vad tråkigt! :( mensen skulle komma imorgon?
    Imorgon eller måndag
  • LillaPyret
    hurtänktedunu skrev 2016-08-13 14:52:49 följande:

Vad tråkigt att det blev blankt. Hoppas på försök nummer 3 då. Vår förra kom till på tredje försöket. Vi försökte pricka äl och så kom den tidigare än vi trodde och när vi sen körde från första mensfria dag till beräknad mens så gick det. Denna kom till på första. Så jag hoppas bara ni lyckats missa ägglossningen lite så det blir en liten nästa månad.

Enda dumma är att när jag kommer vara på dag 13-18 så jobbar min sambo nätter en hel vecka och kommer börja jobba innan sonen somnar för natten och slutar tidigt på morgonen och vi möts i dörren. Så missar nog de mest kritiska dagarna nästa cykel :/
  • LillaPyret
    hurtänktedunu skrev 2016-08-13 18:37:47 följande:

åh vad jobbigt. men då får ni fylla på så mycket ni kan innan hans vecka börjar och sen hoppas på att dom håller sig i några dagar. :D

Haha ja :)
  • LillaPyret

Dag 30 i cykeln och ingen mens i sikte. Men en gång för några månader sen kom mensen på dag 36. Får väl se vad detta är eftersom testet var negativt igår.

• LillaPyret

Ny cykel och dag 15. Fick positiva ÄL-test igår eftermiddag och imorse. Det hugger till på höger sida emellanåt så nu jäklar hoppas jag det lyckas. Fick med sambon på ett mys halv 6 imorse :) imorgon kommer vi inte lyckas (ÄL-dagen) men onsdag morgon och sen paus till helgen. Hoppas det tar sig denna månaden.

• LillaPyret
    hurtänktedunu skrev 2016-09-12 19:23:30 följande:

Nu har vi klivit in i v.19 och i fredags så var det dags för ultraljud. Bebisen mådde strålande. Hade alla organ där den skulle.
    Känns så skönt.
    Och vi fick veta att vi väntar en liten lillebror till vår fina prinsessa.

Hur går det för alla andra? vi var några fler som var gravida och skulle ha februari/mars va?

Tack :) och grattis till en lillebror! Här tror jag också på en lillebror men den kinesiska kalendern säger flicka och den stämde när jag vänta sonen.
  • LillaPyret
    hurtänktedunu skrev 2016-09-13 20:07:58 följande:

vilken vecka är du i?

Ja jätte spännande. den kinesiska kalendern stämde nu men inte förra gången då jag fick en flicka. Men det är alltid roligt att spekulera.

4+1 enligt min app :) beräknat bf 24 maj :)
Svar på tråden Syskon våren 2017