Syskon våren 2017
Skulle också vilja ha ett vul så man får se att det verkligen är en liten där inne!
+ i Lördags efter att ha försökt i en månad :) Gick snabbare än vi trodde men vi är så glada :) Detta blir nummer 2, lillkillen är 2 i November :) vecka 4+5 idag :) beräknad enligt app 12 April
Hoppar in här med :) fick plus idag i vecka 4 (3+5) bf enligt app är 19 april. Har en son som blir 1 år i slutet av september :)
Har bestämt mig för att ta ett test imorgon bitti. Har test som mäter 10 ist för 25. Är då på dag 27 i cykeln och ÄL+11 så borde ge utslag om det är något. Har mått knas hela dagen och haft typ ilande värk i magen. Kroppen är riktigt elak om den bara jävlas med mig! :(
Är det någon som tidigt i grav känner sig illamående och dålig? Jag är i v 4 och jag mår illa till och från samt är frusen och trött hela tiden, med min son mådde jag inte alls dåligt så jag fattar inte alls varför jag mår så här?
Såhär ser det ut. Dag 27 i cykeln. Brukar få mens på dag 30 så vore det något skulle det nog gett utslag nu. Hade pos ÄL test 29-30 juli och sen va de negativt 31 juli.
Nu syntes det bättre.
Ingenting