Inlägg från: prinsessan15 |Visa alla inlägg
  • prinsessan15

Syskon våren 2017

hurtänktedunu skrev 2016-08-09 10:24:35 följande:
    Det stämmer jätte bra. Hade samma jag med. Grattis till ditt fina plus
    Tack så mycket! Ska försöka boka in ett möte till bm och allt sånt nu :)
    Skulle också vilja ha ett vul så man får se att det verkligen är en liten där inne!
  • prinsessan15
    hurtänktedunu skrev 2016-08-09 15:08:58 följande:
    ja det förstår jag. jag bokade in ett vul privat. kändes lika bra.
    man vill ju se. och nu fick jag lite andra problem då dom var tvungna att ta en biopsi från min livmodertapp så jag fick se bebisen 4 ggr förra veckan. haha. Nu går jag bara och väntar på rul. man bara längtar hela tiden känns det som
    Ja verkligen! Har längtat efter plusset och så fort det kom så längtar man efter rul och bebis!
  • prinsessan15
    fridashage skrev 2016-08-09 15:01:04 följande:

+ i Lördags efter att ha försökt i en månad :) Gick snabbare än vi trodde men vi är så glada :) Detta blir nummer 2, lillkillen är 2 i November :) vecka 4+5 idag :) beräknad enligt app 12 April

Grattis! :)
    Då har ni också ganska nära mellan barnen! :) hur mår du? :)
  • prinsessan15
    fridashage skrev 2016-08-09 20:49:59 följande:
    Ja det blev närmare än vi trodde, och så är vi mitt i en renovering. Men det löser sig :) Man känner sig ju mycket säkrare nu än förra gången om man säger så ;)

Jag mår faktiskt mer dåligt nu än med första, mer illamående och molvärk i ryggen.. Hoppas det ger med sig. Hur mår du själv?
    Ja det gör det alltid ;)
    Jag har redan fått väldig huvudvärk och så har jag som mensvärk, hoppas att det ger med sig jag med!
  • prinsessan15
    Sobika skrev 2016-08-09 20:58:23 följande:

Hoppar in här med :) fick plus idag i vecka 4 (3+5) bf enligt app är 19 april. Har en son som blir 1 år i slutet av september :)

Kul med så nära för syskonen! Ni hade planerat det så? :)
  • prinsessan15
    LillaPyret skrev 2016-08-09 21:51:31 följande:
    Ska nog våga testa då :) är på ÄL+12 på fredag så då borde det ge utslag :)
    Spännande! Du får skriva hur det går! :)

Jag är själv så orolig för missfall nu, sonen var en överraskning och jag testade sent och har därför alltid haft starka resultat.
    Är detta för svagt för att vara bim+1? V 3+6
  • prinsessan15
    LillaPyret skrev 2016-08-10 06:32:25 följande:
    Hcg ökar varannan dag så imorgon borde du se mer skillnad. Men du borde se skillnad de kommande dagarna iaf :) jag hade missfall innan jag blev gravid med sonen. De vill jag helst inte uppleva igen!
    Okej, ja det är i alla fall starkare än i måndags!
    Har köpt 2 st digital så tänkte ta det andra nästa vecka och se om det kommer fram andra veckoindikator..
    Usch vad hemskt! Missfall är verkligen läskigt! :(
  • prinsessan15
    Leonie88 skrev 2016-08-10 12:21:24 följande:
    Ser inget på första men på andra kan jag se ett tuuuuuuuuunt streck :)
  • prinsessan15
    Leonie88 skrev 2016-08-10 13:36:35 följande:
    Ska ta ett nytt testa imorgon med morgonurin.
    Ja då blir det säkert tydligare! Grattis!!! :) :)
  • prinsessan15
    LillaPyret skrev 2016-08-10 18:39:41 följande:

Har bestämt mig för att ta ett test imorgon bitti. Har test som mäter 10 ist för 25. Är då på dag 27 i cykeln och ÄL+11 så borde ge utslag om det är något. Har mått knas hela dagen och haft typ ilande värk i magen. Kroppen är riktigt elak om den bara jävlas med mig! :(

Vad spännande! Du får skriva hur resultatet blev! :)
  • prinsessan15

Är det någon som tidigt i grav känner sig illamående och dålig? Jag är i v 4 och jag mår illa till och från samt är frusen och trött hela tiden, med min son mådde jag inte alls dåligt så jag fattar inte alls varför jag mår så här?

• prinsessan15
    LillaPyret skrev 2016-08-11 07:07:22 följande:

Såhär ser det ut. Dag 27 i cykeln. Brukar få mens på dag 30 så vore det något skulle det nog gett utslag nu. Hade pos ÄL test 29-30 juli och sen va de negativt 31 juli.

Vad tråkigt men det kan ju ta tid ibland, när plussade du med sonen?
    Tycker du ska ta ett på bim eller bim+1 och se hur det ser ut då!
  • prinsessan15
    LillaPyret skrev 2016-08-11 09:40:32 följande:
    Med sonen va de på dag 27. Ska avvakta och se vad som händer.
    Såg inte din bild förrän nu men är det inte ett tunt streck??
  • prinsessan15
    Leonie88 skrev 2016-08-11 15:25:53 följande:

Nu syntes det bättre.

Grattis!!
  • prinsessan15
    LillaPyret skrev 2016-08-11 21:32:19 följande:
    Kan ju ana något men törs inte lita på de. Mensen borde komma lördag eller söndag så ska vänta ut den tänkte jag
    Låter som en bra plan och skulle du vara gravid så borde ju även hcg ha ökat en del tills dess! :)
  • prinsessan15
    LillaPyret skrev 2016-08-12 12:24:58 följande:
    Idag mår jag rejält illa av och till och är sjukt trött. Vet inte vad som är galet i kroppen och vore riktigt taskigt av kroppen om den luras. :/ får se vad som händer i helgen.
    Jag tyckte mig ändå se ett streck och mår du dessutom dåligt så tycker jag verkligen att du ska ta ett test imorgonbitti!
  • prinsessan15
    LillaPyret skrev 2016-08-12 21:16:27 följande:
    Ska ta ett imorgon när jag vaknat och är det lika blankt som innan så ger jag upp försök 2 och inväntar mensen så försök 3 kan börja. Med sonen tog det 5 försök innan han blev till
    Vi väntar med spänning! :)
  • prinsessan15
    LillaPyret skrev 2016-08-13 07:31:31 följande:

Ingenting

Vad tråkigt! :( mensen skulle komma imorgon?
Svar på tråden Syskon våren 2017