Inlägg från: LillaPyret |Visa alla inlägg
  • LillaPyret

Syskon våren 2017

prinsessan15 skrev 2016-08-09 07:15:44 följande:

Tog detta imorse :) enligt app är jag i vecka 5 (4+1) stämmer det överens med testet?

Härligt grattis :) nu får vi hålla tummarna för att jag lyckats denna månaden.
  • LillaPyret
    prinsessan15 skrev 2016-08-09 09:51:12 följande:

Ja jag håller tummarna! Ska du testa igen i veckan? :)

Ska försöka vänta till slutet av veckan. Är på dag 25 och mensen brukar komma på dag 30.
  • LillaPyret
    prinsessan15 skrev 2016-08-09 09:51:12 följande:

Ja jag håller tummarna! Ska du testa igen i veckan? :)

Men vad jag minns från när jag blev gravid med sonen va att testet jag tog dag 27 var väldigt svagt så tror det tar tid innan hormonet kommer igång i kroppen.
  • LillaPyret
    prinsessan15 skrev 2016-08-09 13:26:08 följande:

Okej. Men då är du på dag 28 på fredag så kanske att du ska ta då? :) jag fick mitt första svaga dag 28!

Ska nog våga testa då :) är på ÄL+12 på fredag så då borde det ge utslag :)
  • LillaPyret
    prinsessan15 skrev 2016-08-10 05:49:28 följande:

Spännande! Du får skriva hur det går! :)

Jag är själv så orolig för missfall nu, sonen var en överraskning och jag testade sent och har därför alltid haft starka resultat.

Är detta för svagt för att vara bim+1? V 3+6

Hcg ökar varannan dag så imorgon borde du se mer skillnad. Men du borde se skillnad de kommande dagarna iaf :) jag hade missfall innan jag blev gravid med sonen. De vill jag helst inte uppleva igen!
  • LillaPyret

Har bestämt mig för att ta ett test imorgon bitti. Har test som mäter 10 ist för 25. Är då på dag 27 i cykeln och ÄL+11 så borde ge utslag om det är något. Har mått knas hela dagen och haft typ ilande värk i magen. Kroppen är riktigt elak om den bara jävlas med mig! :(

• LillaPyret
    prinsessan15 skrev 2016-08-10 19:48:40 följande:
    Vad spännande! Du får skriva hur resultatet blev! :)
    Fortfarande negativt. Kan ju konstatera att kroppen varit riktigt elak mot mig denna månaden och att det bara är att påbörja försök 3 mot syskon. Tog 5 med sonen så har väl inte så lätt att bli gravid antar jag.
  • LillaPyret

Såhär ser det ut. Dag 27 i cykeln. Brukar få mens på dag 30 så vore det något skulle det nog gett utslag nu. Hade pos ÄL test 29-30 juli och sen va de negativt 31 juli.

• LillaPyret
    prinsessan15 skrev 2016-08-11 09:01:00 följande:
    Vad tråkigt men det kan ju ta tid ibland, när plussade du med sonen?
    Tycker du ska ta ett på bim eller bim+1 och se hur det ser ut då!
    Med sonen va de på dag 27. Ska avvakta och se vad som händer.
  • LillaPyret
    prinsessan15 skrev 2016-08-11 19:07:07 följande:

Såg inte din bild förrän nu men är det inte ett tunt streck??

Kan ju ana något men törs inte lita på de. Mensen borde komma lördag eller söndag så ska vänta ut den tänkte jag
Svar på tråden Syskon våren 2017