Inlägg från: Melton |Visa alla inlägg
  • Melton

Syskon våren 2017

Hej!

Här är en till som börjat försöka. Gjorde första försöket i slutet på april men min kropp är nog inte riktigt i fas efter senaste omgången med p-piller. Så ägglossningen var nog 2 dagar senare än jag trodde. Så denna månaden ska jag testa med äl-tester bara för att få lite koll. Var lite jobbigt sist när mensen inte kom och inget plus heller. Har ganska lång menscykel på 34 dagar. Blir vi gravida vid nästa försök så kommer bf vara nästan exakt samma datum som vår dotter som föddes 2014 :)

• Melton

Jag har ägglossning nästa helg så det är ju ett tag till BIM för min del, först 19 juni. Drack alkoholfritt mousserande fredags varpå min man frågade om jag drack det för att jag fått ett positivt test, svarade att nej så snabbt går det inte efter att en haft mens och att det faktiskt krävs att man har sex med sin man också för att bli gravid ???? de har vart lite ont om det på sistone då det vart mycket jobb och andra grejer ????

• Melton
    trixy skrev 2016-07-12 13:09:20 följande:

Hejhej alla!

Vi fick ett MF i förra veckan, blöder än. Förhoppningsvis tar det sig nästa gång och vi lyckas få ett syskon till våren, men någon-/ra månader senare :)

Beklagar, så tråkigt men hoppas det tar sig snart igen.

Var ett tag sedan jag skrev i tråden men går och väntar på BIM nu, är i början på nästa vecka så nu är det mest vänta :)
  • Melton

Här går en och väntar på antingen mensen eller ett plus. Tog ett testa tidigt testet i söndags men det var blankt. Kanske bara var för tidigt men skulle fått mensen igår. Har vart iväg ett par dagar nu så tänkte testa imorgon på morgonen om mensen inte kommit då :)

• Melton

Här kom mensen idag så det blir nya tag nästa månad. Ska man bara vänta tills dess med ;) väntan blir extra lång känns det som när menscykeln är 33 dagar. Men den som väntar på något gott :)

Svar på tråden Syskon våren 2017