• trixy

Syskon våren 2017

Hej hej!

Vi har precis plussat och väntar syskon i början av mars 2017 till vår son född hösten 2013. Det tog sig på första försöket för oss. Lagom räkmacka.

• trixy
    jyns00 skrev 2016-06-26 09:46:32 följande:
    Åh va roligt, grattis :D
    Ja, jättekul! Vi har längtat i ett år men inte riktigt haft rätt tillfälle/förutsättningar för syskon riktigt än. Men nu så :)

Hur ligger du till i cykeln?
  • trixy
    hurtänktedunu skrev 2016-06-26 10:57:09 följande:

länge sen jag skrev här. Det gick ju faktiskt på första försöket för oss vilket vi aldrig trodde så vi är beräknade i början av februari. blev ett vinterbarn istället. men lika välkommet för det.

Så kul, grattis!!
  • trixy
    jyns00 skrev 2016-06-26 19:55:26 följande:
    Och så gick det direkt för er då bara måste det varit rätt tid för ett syskon :)

Jag kan inte min menscykel så bra för jag slutade med p-pillerna för 2 månader sen men min första mens efter p-pillerna var den 26/4 och den andra mensen började med blodiga flytningar den 24/5 och mensen kom igång den 28/5. Så nu väntar jag bara på om mensen kommer eller inte på tisdag och hela denna vecka. Jag försöker inte ha så stora förväntningar så jag inte blir så besviken om det inte går. Med min dotter gick det på första försöket så detta känns jobbigt att det inte gick lika snabbt trots att jag vet att det är normalt.
    Ja, verkligen :) Har ju en väldigt regelbunden cykel och har skrivit ner noteringar i min kalender varje månad i över ett år dessutom.

Håller tummarna för utebliven helt enkelt! :)
  • trixy

Jaaaa!

jyns00 skrev 2016-06-30 18:34:55 följande:

Jag har plussat ????

• trixy

Hejhej alla!

Vi fick ett MF i förra veckan, blöder än. Förhoppningsvis tar det sig nästa gång och vi lyckas få ett syskon till våren, men någon-/ra månader senare :)

• trixy

Håller tummarna!! :)

Melton skrev 2016-07-12 16:10:03 följande:

Beklagar, så tråkigt men hoppas det tar sig snart igen.

Var ett tag sedan jag skrev i tråden men går och väntar på BIM nu, är i början på nästa vecka så nu är det mest vänta :)

• trixy

Förra veckan fick jag som en släng av depression typ. Vart jättenere och kunde inte tänka klart. När drömmarna krossas lite. Men nu mår jag bättre. En liten lättnad när jag testade negativt i söndags! Så man kan blicka framåt istället för att vara mitt i det.

Det var inte menat att bli just denna gång och är tacksam att det avslutades nu och inte om några veckor. Vi hoppas helt enkelt på nästa gång! :) men jättetråkigt såklart!

nilan skrev 2016-07-12 21:40:51 följande:

Beklagar trixy! Hur mår du?

jyns00 skrev 2016-07-12 21:36:19 följande:

Beklagar verkligen, vad tråkigt :( hur känns det för dig?

• trixy

Tack! Vi håller tummarna :)

Leonie88 skrev 2016-07-13 20:59:45 följande:

Beklagar. Hoppas det går fort igen.

Svar på tråden Syskon våren 2017