Syskon våren 2017
Hej hej!
Vi har precis plussat och väntar syskon i början av mars 2017 till vår son född hösten 2013. Det tog sig på första försöket för oss. Lagom räkmacka.
Hej hej!
Vi har precis plussat och väntar syskon i början av mars 2017 till vår son född hösten 2013. Det tog sig på första försöket för oss. Lagom räkmacka.
länge sen jag skrev här. Det gick ju faktiskt på första försöket för oss vilket vi aldrig trodde så vi är beräknade i början av februari. blev ett vinterbarn istället. men lika välkommet för det.
Jaaaa!
Jag har plussat ????
Hejhej alla!
Vi fick ett MF i förra veckan, blöder än. Förhoppningsvis tar det sig nästa gång och vi lyckas få ett syskon till våren, men någon-/ra månader senare :)
Håller tummarna!! :)
Beklagar, så tråkigt men hoppas det tar sig snart igen.
Var ett tag sedan jag skrev i tråden men går och väntar på BIM nu, är i början på nästa vecka så nu är det mest vänta :)
Förra veckan fick jag som en släng av depression typ. Vart jättenere och kunde inte tänka klart. När drömmarna krossas lite. Men nu mår jag bättre. En liten lättnad när jag testade negativt i söndags! Så man kan blicka framåt istället för att vara mitt i det.
Det var inte menat att bli just denna gång och är tacksam att det avslutades nu och inte om några veckor. Vi hoppas helt enkelt på nästa gång! :) men jättetråkigt såklart!
Beklagar trixy! Hur mår du?
Beklagar verkligen, vad tråkigt :( hur känns det för dig?
Tack! Vi håller tummarna :)
Beklagar. Hoppas det går fort igen.