Syskon våren 2017
Jag hoppar in här hos er :) vi har försökt sen i början av maj, men det blev inget plus denna gången. Hoppas på nästa månad, hur har det gått för er? :)
Jag hoppar in här hos er :) vi har försökt sen i början av maj, men det blev inget plus denna gången. Hoppas på nästa månad, hur har det gått för er? :)
Så spännande :) längtar verkligen efter ett syskon!
Hej hej!
Vi har precis plussat och väntar syskon i början av mars 2017 till vår son född hösten 2013. Det tog sig på första försöket för oss. Lagom räkmacka.
länge sen jag skrev här. Det gick ju faktiskt på första försöket för oss vilket vi aldrig trodde så vi är beräknade i början av februari. blev ett vinterbarn istället. men lika välkommet för det.
Hej!
Hoppar in här då jag och sambon börjat prata om syskon till vår lilla som föddes i december 2015. Han är alltså ett halvår men vi vill ha barnen tätt (om det går) och jag börjat äntligen känna att jag är redo att ens tänka på en till då jag hade en tuff graviditet och traumatisk förlossning som ledde till lätt förlossningsdepression.
Jag började rätt snabbt med p-piller eftersom mensen kom ganska på en gång då jag inte kunde amma men slutade efter provat två olika. Mådde inte bra av att äta p-piller! Så vi kör oskyddat nu och har sagt att händer det så händer det. Ett syskon skulle vara välkommet även om jag vet att det kan bli tufft psykiskt för mig. :)
Sonen blev till på en gång efter p-piller stopp, så vi får se..!
Jag har plussat ????
Hej.
Hoppar in här. Är 28 år och sambon fyller 27 år. Vi bor i Stockholm och har en dotter som fyller 2 år i augusti. Vi har slutat med pillerna och ska börja aktivt med bakandet i augusti.
Hejhej alla!
Vi fick ett MF i förra veckan, blöder än. Förhoppningsvis tar det sig nästa gång och vi lyckas få ett syskon till våren, men någon-/ra månader senare :)
Det här med kub tycker jag är så svårt, varför har ni valt eller inte valt att göra kubtestet? :)
Ja berätta :) men ni som plussar nu blir det i april ni ska ha då? :)
Är här någon som varit med om fördröjt missfall?
Nu har vi klivit in i v.19 och i fredags så var det dags för ultraljud. Bebisen mådde strålande. Hade alla organ där den skulle.
Känns så skönt.
Och vi fick veta att vi väntar en liten lillebror till vår fina prinsessa.
Hur går det för alla andra? vi var några fler som var gravida och skulle ha februari/mars va?
15+5 idag ????