Inlägg från: MammanAngelica |Visa alla inlägg
  • MammanAngelica

Syskon våren 2017

Hejpa!
    Var aktiv på FL mkt förr med de första barnen (-05, -07 och -10) men varit borta i flera år framtill nu.
    Separerade från barnens pappa för några år sedan och planerar nu smått med min sambo.
    Har ÄL nästa söndag (på mors dag ????) då vi dessutom är i Barcelona. Så förhoppningsvis ett plus strax innan midsommar ????

• MammanAngelica
    Leonie88 skrev 2016-07-21 21:14:03 följande:

Några som använder app för att hålla koll på äl? Tycker det är så svårt att veta då de utgår från standard om man inte fyller i om man nu vet hur långt innan mens man brukar ha äl. Hur har ni gjort som har appen? Symptom när ni har äl?

Jag har haft min app i ca tre år där ÄL är standarduträknat. Men jag brukar känna av min ägglossning så jag vet att den stämmer rätt bra med appen. Så när vi visste att jag hade ÄL i maj så körde vi och på lör går jag in i v 11 :)
  • MammanAngelica
    hurtänktedunu skrev 2016-07-22 10:38:50 följande:
    vad roligt. grattis. Jag går in i vecka 12 i morgon. när är du beräknad?
    17:e :) stämde på dagen när jag gjorde vul för knappt två veckor sen. Och du?
  • MammanAngelica
    hurtänktedunu skrev 2016-07-22 21:07:16 följande:
    10/2 är jag beräknad. stämde också med dom 2 vul jag gjort :D ska bli spännande att se om det fortfarande stämmer på kub 2 augusti
    Åh va roligt! Jag tänkte på det, vi borde kanske sagt till om kub för länge sen? Inskrivning på mån.
Svar på tråden Syskon våren 2017