Ivf Sahlgrenska 2016
Jag är också från Skövde och har gjort utredning på KSS. Ska dit i april på läkarbesök där vi får reda på vad utredningen visat. Innan "domen" gör de VUL på mig samt spolning om jag inte har mens.
Känns ju hopplöst efter att ha läst hur lång väntetid det är :( kanske man ska satsa på privat behandling?
Ägnar mig åt blommor, terapi :) shoppar o vill vara sysselsatt... Har även vart på tre zonterapi behandlingar i hopp om ett mirakel ;) mindre sex o mindre ägglossningstest, o livet känns lite lättare. Mer harmonisk nu.
Det var samma här -på kss ville de inte ens träffa mig. Jag hade kontakt med med urban först i december - då kontaterade han att jag har pco. Vi har testat två cykler med letrozol men inga äggblåsor ville växa trots dubbel kur. Så IVF är tydligen nästa steg. Utredningen är klar på mig vi väntar bara på min mans spermaprov. Vi ska träffa honom i slutet av april. Jag vet faktiskt inte om vi står i kön redan men jag tror inte det. Jag tror att Urban väntar in min mans resultat innan han skriver remissen. 8mån väntan känns som en evighet.. tycker att det är konstigt att han skickar oss på ivf så snabbt. För vi har inte testat så mycket än.. jag är rädd för att vi nu kommer vänta i 8 månader för att sen få höra av sahlgrenska att vi måste testa diverse saker innan ivf är aktuellt. Vi har inte gjort en spolning på mig och inte testat några sprutor och han ville inte att jag skulle testa pergotime heller.. =/
Jag tycker att det är lite konstigt..