Inlägg från: Anonym (Håller med!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Håller med!)

Hur kommer det sig att någon väljer att bli tillsammans med någon med barn?

Jag fullkomligt hatar mina bonusbarn. Jag avskyr att de finns, de förpestar hela mitt liv och de förstör möjligheterna att få leva det liv jag vill - ensam med min partner. Nej, skaffa er aldrig en man med barn. Spring åt et annat håll och låt de vara för sig själva. Finns inget gott i det om man inte trivs med att plåga sig själv.

• Anonym (Håller med!)
    Anonym (Morsan) skrev 2016-02-08 18:33:42 följande:

Du har ju alltid ett val-att lämna mannen med barn.Skyll dig själv

Menar du mig? Det är inte så enkelt efter flera år tillsammans. I början var jag naiv och trodde vi skulle bli en familj. Hade aldrig kunnat tro att mina känslor för barnen skulle utvecklas till detta. Hur kan man veta det innan ? Lågt att säga jag får skylla mig själv. Lätt att döma andra. Jag kan bara råda andra att inte låta det gå så långt att satsa på en man med barn - det tar mer än det ger och blir lätt ett helvete. Önskade jag lyssnat på de som varnade mig.
  • Anonym (Håller med!)
    smulpaj01 skrev 2016-02-08 20:21:56 följande:
    Är det något allvarligt fel på dig som inte klarar dig själv?

Sök hjälp omedelbart och lämna de där stackars barnen!
    Jag klarar mig ypperligt själv tack. Jag vill också ha min man i mitt liv, tyvärr avskyr jag hans barn men eftersom de nu är hans får man stå ut med dem....Alla människor har något negativt. Han har sina barn.
  • Anonym (Håller med!)
    Anonym (Hmm) skrev 2016-02-09 05:27:08 följande:
    Fast jag tycker inte det är riktigt så enkelt. Jag tycker personen MÅSTE lämna mannen och barnen innan hon förstör barnens barndom med sitt enorma hat!

Tycker även mannen måste vara ett riktigt miffo som inte ser/väljer att kasta ut den tanten!
    Det är lätt då man lever i en svart vit värld. Det verkliga livet är sällan så, men att sitta och döma bakom en dataskärm - DET är enkelt! Långt fler föräldrar förstör sina barns barndom av diverse olika orsaker, sällan är det deras föräldrars nya partners. Dessutom visar jag inte mitt hat, men det finns där osynligt. Skulle ni fråga hans barn skulle de säga jag älskar dem, så där tog ni rejält fel hur "dåligt" de mår. I så fall är det inte pga mig.
Svar på tråden Hur kommer det sig att någon väljer att bli tillsammans med någon med barn?