Hon tillfredställer mig, men vill aldrig ha sex gemensamt
Vad exakt är problemet?
Vad exakt är problemet?
Så dumt! Du lär inte hitta någon kåtare tjej om du tror det?!
Ne alla kvinnor är inte asexuella och det är inte din tjej heller men kvinnor är inte så mycket kåtare än vad din tjej är. Men lycka till iaf ????
Absolut, men antalet kåta tjejer räcker inte till till antalet killar. Ts tjej är inte asexuell utan hon är fullt normal, jag är sån som tjej och mina tjejkompisar med.
Alltså det finns betydligt fler kåta män i världen än kvinnor! Vet inte hur du menar med ditt sista inlägg att du tycker kvinnor ska ställa upp på sex?
Jag ställer upp på sex en hel del men då får jag höra att det inte är tillräckligt då min man vill att jag ska ta initiativ osv... Men jag har inte det suget. Men visst kan jag ta initiativ ändå och försöka fejka kåthet. Känns det bra för din del?
Men suck! Jag älskar min man men jag är tyvärr inte speciellt kåt och det har inget med honom att göra. Och du ska göra slut för att du inte får sex tillräckligt ofta? Jag är säker på att hon älskar dig, men män verkar se det som att lite sex är lika med att hon inte älskar dig men det är helt fel.
Du kommer ju inte att få mer sex som singel direkt om det är det du är ute efter
Hm ts kan byta tjej men tor inte det blir bättre för det, tyvärr är ju gräset sällan grönare på andra sidan.
Av min erfarenhet finns det betydligt fler kåta killar än tjejer! Ts får göra precis som han vill, men förväntar han sig att få sex som singelkille trot han nog helt fel! Killar får inte sex så lätt
Haha ok gör slut ts. Singelkillar får massvis med sex. Fast det ser inte ut så. Singelkillar får vara glada om de får något sex öveehuvudtaget. Tjejer kan vraka och välja, det ser tycörr inte ut så bland killar
Nej jag förstår verkligen inte vad ts klagar på! Gräset är inte grönare på andra sidan
Ok! Lycka till ts!! =)