Inlägg från: Anonym (Hehe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hehe)

Hon tillfredställer mig, men vill aldrig ha sex gemensamt

Det går inte ha sex om man inte vill ha sex. Jag tycker inte att du ska pressa fram en lust. När jag var osugen gick jag till gyn och de sa att: om du börjar fast du inte vill kan lusten komma igång. Typ. Men nä, det funkar inte så. Det ska komma naturligt. Du är kanske för snäll, kanske ska bli mer spännande? Eller så är det inget fel hos dig utan hon gillar inte sex.

• Anonym (Hehe)
    Anonym (Problem?) skrev 2016-02-25 19:34:31 följande:

Ne alla kvinnor är inte asexuella och det är inte din tjej heller men kvinnor är inte så mycket kåtare än vad din tjej är. Men lycka till iaf ????

Jo jag vet massa kåta tjejer... Du bara snackar.
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Problem?) skrev 2016-02-25 19:43:30 följande:

Absolut, men antalet kåta tjejer räcker inte till till antalet killar. Ts tjej är inte asexuell utan hon är fullt normal, jag är sån som tjej och mina tjejkompisar med.

Det ÄR normalt att vara asexuell. Asexuell = man tänder inte på Personer men man kan tända på stimulering och vilja ha orgasm... Men ngn måste sätta igång maskineriet. Det händer inte annars.
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Cherry) skrev 2016-02-25 20:35:44 följande:

Vadå suck? Återigen generaliserar du och återigen projicerar du din egen situation på TS. Har du läst vad han skrivit? Att han känner sig tom av att hon aldrig åtrår honom?

Och varför skulle han inte få mer sex som singel?
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Cherry) skrev 2016-02-25 19:51:11 följande:

Jag är den superkåta typen och det är flera av mina kompisar också. Övriga kompisar har jag inte frågat. Inte sjutton säger jag att "kvinnor är inte mycket mindre kåta än så här". Ursäkta men jag blir irriterad när folk tror att ens eget och några kompisars sätt att vara är normen.

Hur gammal är du?
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Olycklig) skrev 2016-02-06 14:56:51 följande:

Vi har inga barn. Vi har en bra relation och vi fungerar bra i vardagen. Hjälps åt hemma och så. Under sista året så var hon sugen en gång. Det var efter att hon fick höra att det var en kvinnlig jobbarkompis som hade stött på mig. (Jag har aldrig gensvarat om någon flörtat).

Känns lite som att min sambo tar mig för givet och då blir hon inte tänd på mig längre. När hon märkte att någon annan visat sig intresserad av mig, då blev jag attraktiv i min sambos ögon... Och då blev hon tänd och ville älska..

Sen var jag inte så intressant på det området längre... Hur ska man tolka det?

Som att hon vill ha ngt som andra vill ha, hon har säkert ingen bra självkänsla. Lärt sig gilla det hon har, låtit ljuset skina där hon står.
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Cherry) skrev 2016-02-25 20:45:06 följande:

Rena fossilet på detta forum tror jag , jag är 47.

haha tror du är genomsnittsåldern faktiskt.... Men nice att man kan vara jättekåt i din ålder. Själv är jag 30 o tröttnat men finns kanske hopp.
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Cherry) skrev 2016-02-25 22:30:44 följande:

Hehe...jo, jag kan tänka mig att man i din ålder tror att lusten till snuskande har dalat när man nått min aktningsvärda ålder, men man kan faktiskt vara jättekåt Själv är jag nästan kåtare än nånsin och då har jag ändå alltid haft god aptit. Men jag har i långa perioder inte fått det jag vill ha, jag kanske tar igen nu .

Är man trött i din ålder? OT. Om du bortser från kåtheten. Mina ögonlock känns tunga o jag är trött nu.
Svar på tråden Hon tillfredställer mig, men vill aldrig ha sex gemensamt