• nnnnnnnn

Har jag blivit bortbytt?

Den risken finns väl och jag kan inte tänka mej att det finns något annat sätt att ta reda på detta än att begära ut DNA-prov från PKU-registret och jämföra med ett DNA-prov som du gör nu. OM det är så att ni är namngivna i PKU-registret och inte bara står som "tvilling1" och "tvilling2" eller liknande.
    Så det känns: Dyrt och krångligt.
    Vad skulle det förändra? Från och med att ni haft medvetande om vilka ni är, vilket namn ni har osv. så har ni själva sett till att ni har rätt namn osv.
    Om du nu skulle få reda på att du fått fel namn eller är född först/sist istället för det du trodde - vad skulle det medföra för förändringar i ditt liv?

Det enda jag kan tänka mig är att du skulle känna viss bitterhet mot dina föräldrar - hur kunde de blanda ihop oss?
    Jag kan inte se några positiva effekter av detta = kanske bäst att strunta i det???

• nnnnnnnn
    driver28 skrev 2016-02-05 18:54:28 följande:

Ni är enäggstvillingar, identiska kopior. SAMMA DNA och fingeravtryck. Vad heter du? Och vad heter din syster? Lyssnar du om någon ropar din systers namn efter dig på gatan? Nähä, men då ät nog du dig själv. Du har 73 i ditt användarnamn. Är du född 73? I så fall, varför undrar du detta just nu? Har din syster fått ärva en stor sina pengar som du egentligen skulle ha fått, eller vad?

Ha, ha, ha!
    Tänkte inte på att de var enäggs... Med samma DNA.
    Snacka om att känna sig korkad nu...
    Skyller på att det är fredag.

står iofs inte att de är enäggs, men när TS påpekar att de är så otroligt lika varandra, så borde jag dragit samma slutsats som du.

Svar på tråden Har jag blivit bortbytt?