ivf 2016
Hej ni som är här. Jag är snart uppe i mitt nu också. Första mötet kommer att bli i v9. Spännande känsla. Nervös, glad -allt i ett.... någon som lyckats med ivf?
Hej ni som är här. Jag är snart uppe i mitt nu också. Första mötet kommer att bli i v9. Spännande känsla. Nervös, glad -allt i ett.... någon som lyckats med ivf?
Witttra:- Går o trampar o väntar in mensen för att kunna starta! Lång väntan! Blir första landstingsförsöket. Lycka Till alla!
Av ren nyfikenhet, vad är anledningen till att ni valt IVF som behandlingsform?
Man väntar som en tok kan jag tänka mig.
Jag väntar också mitt första landstingsförsök. Jag har pco säger dom.... en pärlband med ägg på ena sidan. Inte ens ägglossning efter pergotime. Så jag får ivf pga det. Vad är anledning till er?
Witttra. Jag hoppas att det är goda möjligheter för mig. Just nu kämpar jag med vikten. Ett bmi på 33... men bara man är under 35 så ska de va lungt sägs det. Diet fram till träff med dom. Vi får tid v9 fick jag reda på idag.
Malre: har ni börjat med ivf än eller hur ser närmsta framtiden ut för dig?
Malre: hoppas hoppas på denna gång. Hur känns det med sprutor innan ivf? Hur känns äggplockningen? När lämnar mannen sperma? Berätta gärna hur de går för dig nästa vecka
Malre. Okok. Jag själv har ingen egen ägglossning... men nu när jag ska gå igenom det. Tar det ungefär 1 månad från första besöket och fram till ägg insättning? Hoppas det tar sig för dig denna gången. Hur gammal är du?