petter niklas skrev 2016-05-16 22:58:02 följande:
Är en man på 50+ min kuk är 11 cm med stånd och 3 cm slak och rätt smal. Har ganska mycket hår, så den är inte lätt att se när den är slak.Har inte reagerat mycket på storleken, förrän jag gjorde slut med mitt ex. När hon var onykter och vi umgicks med folk på fester, berättade hon ofta om min "minikuk" för alla som ville höra. En gång när jag var full och somnat tog hon in alla hennes väninnor som ofta var hemma hos oss och drog bort täcket så alla fick titta och få sig ett gott skratt. Hon skickade nakenbilder på mig som hon tagit genom åren till alla mina arbetskamrater på vår jobbmail, där hon dessutom i text hånade min lilla kuk. Det var en märklig känsla att komma till jobbet när bilderna kommit. Det var mest kvinnor/tjejer eftersom det är ett vårdyrke. När jag öppnade mailen förstod jag varför de yngre tjejerna fnissade när jag kommit. En tjej skrattade så hon höll på svimma. En enda kvinna sa något snällt då, vad söt den var. Fick reda på att hon visat en massa bilder för sina döttrar och deras kompisar och pojkvänner. Så kan det vara att inte ha en snabel mellan benen
Det här låter kämpigt. Jobbigt, rent av. Jag lider med dig.
Jag måste fråga. På förekommen anledning:
Det finns dom som säger att Elvis Presley lever. Vad tror du?