Inlägg från: Anonym (V) |Visa alla inlägg
  • Anonym (V)

Oroar du dig?

Anonym (G) skrev 2016-02-02 17:58:20 följande:

Jag har blivit oroligare, ja. Vi har uppgraderat larmet hemma, har skallarm på under nätterna och kameralarm på dagtid när vi inte är hemma. Försöker gå omvägar på väg hem från jobbet eftersom jag annars går genom ett shoppingcenter där det hänger typ "gatubarn" enligt nyheterna. Centralstationen började jag undvika tidigare.

Asirna skrev 2016-02-02 21:00:18 följande:

Jag undviker också shopping center, och centralen så mycket som jag kan, känner mig inte alls trygg där ocs min partner som arbetar med detta har varnat mig för det. Och min partner är en väldigt säker källa, som om han varnar mig för det ska jag verkligen lyssna på honom

Nu måste jag ha missat något, är det ett särskilt shoppingcenter i er stad eller menar ni att det gäller alla? Jag bor i Stockholm och har inte märkt något i mina närmsta shoppingcenter (bor i innerstan). Blir lite orolig. Vilka ställen ska man undvika? Jag lever som vanligt och märker ärligt talat ingenting. Ingen i min omkrets har heller blivit utsatt för något av flyktingbarn.
  • Anonym (V)

Googlade nu och hittade verkligen ingenting som visar att man ska undvika köpcentrum?

• Anonym (V)
    Anonym (V) skrev 2016-02-02 22:41:41 följande:

Googlade nu och hittade verkligen ingenting som visar att man ska undvika köpcentrum?

Ingen som lyckats svara på mina frågor... Hmmmm vad konstigt?!
Svar på tråden Oroar du dig?