Hatar min bonus
Och du kan inte köpa en laddare åt tjejen som hon kan ha i sitt rum för att ??
Och du kan inte köpa en laddare åt tjejen som hon kan ha i sitt rum för att ??
NU kom skitungen ut ifrån MITT sovrum och ska ligga i soffan där jag har gått och lagt mig. Går jag in i MITT sovrum nu så kommer ungen följa efter och säga att hon vill vara i fred där.
Om jag vore du så skulle jag backa undan från allt ansvar för barnet på en gång. Att bli särbo är en lösning. Att du slutar ta föräldraansvar för barnet är en annan. Låt pappan sköta lämning och hämtning, då slipper du dessutom vara ensam hemma med barnet varje dag med fullt ansvar för frukost, mellis och sysselsättning. Låt pappan stå för allt "jobb" kring barnet, det är hans barn.
Jag tror att du kommer må mycket bättre om du inte behöver leka förälder, då får du dessutom en mycket mer avslappnad relation till barnet istället för den ni har nu där ni båda två är påtvingade varandra. Den enda som förlorar på att du backar är pappan som då tvingas ta sitt ansvar för ett barn han har satt på jorden.
Men skaffa en till laddare?! Haha!
Och försök att bli vän med henne men låt pappan uppfostra henne. Ni kan ju ha bara roligt ihop istället??
Tänk på att om du får barn ihop med pappan så är du ju fast med dem resten av livet ;)
Du kanske skulle fundera på om det är så du vill ha det? Om du ogillar henne så starkt varför skaffa ett syskon till henne?! :O