• KattenH81

6 missfall

mli01 skrev 2016-10-13 20:07:24 följande:
    Har krämen hemma men inte vågat använda . Finns de forskning? Min läkare sa att de gjorde mer skada än nytta.. 8 missfall nu. Stå inte ut längre
    Antar att du redan gjort utredning? Ledde den någon vart?

Vad säger läkarna?

Kommer mf:en vid olika tillfällen eller ungefär samtidigt?

Har själv haft tre i följd nu men fått börjat äta Levaxin för något förhöjda TSH- värden. Nästa fredag ska jag ta nytt prov efter en månad på medicin + alla andra blodprov för mf-utredningen...
  • KattenH81
    mli01 skrev 2016-10-14 08:01:17 följande:
    Utredning gjort på mig och inget fel visad där..
    Läkarna säger bara att vi kan inget göra . Hör av dig nör du blir gravid så kan du få komma å göra vul om du vill .. Därför undrar jag om någon här har testat nått .. Jag har ätit nu magnesium zink och folsyra samt trombyl .
    Kommer ungefär samtidigt vecka 7-8 .
    Beroende på bar du bor i landet (men det kanske kan va värt att testa ändå!). En gyn som fått mycket skrivet om sig och som en väninna gått hos heter Lennart Blomqvist i Borås. Kanske kan va värt att testa? Beklagar verkligen dina missfall!
    Mina tre har kommit mer slumpvis, v9, v7 och nu senast v6. Lite konstigt att jag gått kortare varje gång dock...
  • KattenH81

Utredning klar- visade inte på något förutom att jag direkt efter mf 3 fick börja äta Levaxin då TSH låg på 2,6 då. En månad senare låg det dock på 1,0 så det är ju toppen!
    Fick även trombyl att äta varje dag. Nästa gg det blir plus ska jag direkt ta en ny tsh-test. Sen ska jag komma på tidigt vul i v 6+0. Nu gäller det bara att bli gravid igen!
    ÄL-vecka nu o testar med cb:s advanced digital.

Svar på tråden 6 missfall