Inlägg från: Anonym (Barnbarn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Barnbarn)

Svärmor tjatar om barn... *ledsen*

Jag kommer oxå fråga efter barnbarn om mina barn har åldern inne en fast partner och ok inkomst... jag skulle säga som det är så du kan få stöd i det hela om ni behöver göra utredning och vad som kommer efter det. Hur länge har ni försökt och hur gammal är du?

• Anonym (Barnbarn)

Varför skulle jag inte ha med det att göra?!? Jag hoppas och tror att jag kommer ha en nära relation med mina barn genom hela livet och om de skulle ha svårt att få barn så hoppas jag och tar som självklart att de skulle dela det med mig. Om de inte ville ha barn alls då tror jag att de skulle berätta det för mig med och vilka anledningar de har för det beslutet.

Ts har ni gjort en utredning eller ska ni göra? Hoppas ni får ert efterlängtade barn!

• Anonym (Barnbarn)
    Virriga Vera skrev 2016-01-29 05:56:43 följande:

Därför att det kan vara otroligt känsligt och en stor sorg att få höra tjatet från andra om barnbarn.

Om man berättat om sin situation skulle man slippa såna frågor och kunna få stöd istället...
  • Anonym (Barnbarn)
    Anonym (3) skrev 2016-01-29 10:53:02 följande:

Men om hon nu så gärna vill gosa med en bebis så får väl för fan hon gå å skaffa sig en egen unge då. Hennes önskningar har inget med hennes barn o göra. Jag avskyr pojkmammor för de är så jävla ego

Hoppsan vad du generaliserar, jag har flera barn men bara en kille men skulle fråga mina döttrar och min son. Sen så tycker jag att det är oartigt att inte fråga sin nära vänn/släkting vad de ska göra på sjukhuset om de säger att de ska dit...
Svar på tråden Svärmor tjatar om barn... *ledsen*