• Linutis

12 dagar sen, negativt test

stilih skrev 2016-03-05 19:31:16 följande:

Ingen som kan svara? Alltså, mensen är utebliven sen över 2 månader, gjorde flera test runt första bim, som var negativa, men har ju fortsatt ha oskyddat sex trots att mensen inte kommit tillbaka. Om jag skulle få äl då och bli gravid kommer väl mensen inte komma tillbaka?

Är det värt att göra fler test?

Hej! Jag kan berätta en sak! Köp graviditetstest på tradera ( stickor ) 99% ! Jag hade min sista mens 2 oktober. Testade varje dag med clearblue, rfsu, gick till barnmorskan samt ungdomsmottagnigen för att ta graviditets test. ( 22år) alla negativa tills tradera grav test kom hem. Usch vad mycket pengar jag spenderade! Så den 11 december fick jag ett streck på stickan :) otroligt! Helt sjukt! Jag va jätte orolig vad det va för fel då alla test visade neg liksom. :)
  • Linutis
    stilih skrev 2016-03-06 09:19:59 följande:

Tack för svaret och grattis!!

Då ska jag testa igen. Har haft molvärk i magen och lite svagt illamående senaste dagarna. Dessutom svinont i svanken, läste att det kan vara graviditetstecken/tecken på missfall :/

Precis så hade jag!molvärk, satans ont i svanken. Trodde också det va missfall på g trots negativa tester haha. Jag hade så ont i äggstockarna o där i svanken så jag trodde jag skulle dö. Är i vecka 17 nu
Svar på tråden 12 dagar sen, negativt test