Bidrottninggele? :)
18e försöket, 1a försöket med apiforce gick i stöpet. Mensen kom här nyss. Bara börja om ... Igen...
18e försöket, 1a försöket med apiforce gick i stöpet. Mensen kom här nyss. Bara börja om ... Igen...
Samma försök o samma hände mig ang bidrottninggele. Påt igen ;) ni har inte kommit till ivf ännu eller?
Har skapat en sida för oss som har hållit på i tio månader o längre, välkommen.
"Vi som försökt i 10 månader eller längre "
Där pratar vi om behandlingar osv.
Andra om gången med apiforce. Dag 16 idag, aldrig fått positivt ÄL test såhär tidigt. Vad tror ni är det positivt? När ska jag sluta med apiforcen?
Forsätt lite till. Åtminstone till äl testet är neg igen. De kan ju va så att de blir starkare imorgon. Men ser positivt ut nu så tror äl inom snar tid. Jag har hört att bidrottninggelen hjälper ägget o fästa så gör absolut ingenting att äta fram till bim om man känner för det. Att man inte ska äta vid en graviditet är för det finns inga studier på vad som händer.
Vågar jag kombinera letrozole äl stimulering) med bidrottninggele? För att pusha på ägglossningen ytterligare?
ÄL +5 idag, tiden går ju så grymt sakta! Fler som går o väntar på BIM?
Någon som fått problem med spottings när ni började med apiforce? Jag har haft spottings ändå sen ÄL +6 . Är idag på äl+12 o har fortfarande spottings. Detta har aldrig hänt förut. Kan det ha med apiforcen att göra? Fick till mig på annan tråd att det kan ha med obalans med hormoner att göra. Frågan är nu. Vad ska jag göra? Ringa gyn?
Mensen kom på BIM. Men som sagt med spottings varje dag från ÄL +6. Är rädd att apiforcen rörde till det. Så skiter i apiforcen denna månad. Vi provar försök nummer 20 utan något o tar det sig inte så ringer vi gyn o ber om hjälp istället
Har med fått spotting av apiforcen. Fick t.o.m på cd 14 o trodde de va äl då. Men nästa månad kör jag letrozol. Men ingen större effekt av bdg iaf
Va bra:) hoppas de går vägen snart:)