Mammamiia10 skrev 2016-02-12 16:47:49 följande:
Hade jag vart dig hade jag gjort ett försök ikväll med.. Ägglossningstest visar väl positivt ca 24-48 timmar innan ägglossning.. Kanske inte är för sent för ytterligare ett försök..man vet aldrig om man kan lita på de där testerna riktigt:)
Jag vet inte hur det får för mig.. Antingen är jag på äl+6 eller äl+2 om jag nu har ägglossat. Hade fruktansvärt ont i magen i onsdags på cykeldag 17 o Positivt ägglossningstest, men hade även positivt ägglossningstest i lördags!?? Vet inte va min kropp pysslar med.. Bara o vänta o se om det har blitt nåt.. Kanske hade extra ont för att jag tagit apiforce o kände av äl..
Kände du av äl mer nu med bdg??
Jag ska försöka men karln är sjuk så han är inte så sugen direkt! :/
Nej jag hade snarare mindre symtom på äl denna månad med apiforce.. Ska nog ändå köra nästa månad med om det inte tar sig nu förstås.
Ja jösses vad kroppen kan bli knasig ibland.
Jag skulle gissa på ÄL +2 isf om du hade symtom o positivt ÄL test då. Gången innan kanske kroppen försökte få till en ÄL men det blev inget då så kanske nu senaste gången? Haha förstod du hur jag menade? Haha jag fattar knappt själv men det lät klokt i huvudet ;)