• ensamärstark

Bidrottninggele? :)

Igår EM blev testet helt positivt, började känna ÄL smärtor igen. Tyvärr blev det inget sex då karln fortfarande är sjuk här hemma.
    Vakna nyss med helt sjuka ÄL smärtor. Så tog nyss ett till test för o se om. Det är negativt om det är ÄL idag.

• ensamärstark

Vet inte hur många som läser här men uppdaterar ändå.
    Igår morse var ÄL testet fortfarande positivt men kvällen var negativt (näääästan positivt) så känns som ÄL dagen var igårkväll/ natt. Vi fick iaf till ett ligg igår kväll. Så räknar på ÄL +1 idag så slutar därmed att ta apiforce idag o nu börjar den långa väntan!! ;)

Bara hoppas att det räcker med ett ynka litet försök denna ägglossning. Innan har vi legat spm kaniner men ej lyckats. Dessutom första månaden med apiforce och grape så hoppas hoppas!

Hur går det för er andra som aktivt försöker ?

• ensamärstark
    Mammamiia10 skrev 2016-02-12 16:47:49 följande:
    Hade jag vart dig hade jag gjort ett försök ikväll med.. Ägglossningstest visar väl positivt ca 24-48 timmar innan ägglossning.. Kanske inte är för sent för ytterligare ett försök..man vet aldrig om man kan lita på de där testerna riktigt:)

Jag vet inte hur det får för mig.. Antingen är jag på äl+6 eller äl+2 om jag nu har ägglossat. Hade fruktansvärt ont i magen i onsdags på cykeldag 17 o Positivt ägglossningstest, men hade även positivt ägglossningstest i lördags!?? Vet inte va min kropp pysslar med.. Bara o vänta o se om det har blitt nåt.. Kanske hade extra ont för att jag tagit apiforce o kände av äl..

Kände du av äl mer nu med bdg??
    Jag ska försöka men karln är sjuk så han är inte så sugen direkt! :/

Nej jag hade snarare mindre symtom på äl denna månad med apiforce.. Ska nog ändå köra nästa månad med om det inte tar sig nu förstås.

Ja jösses vad kroppen kan bli knasig ibland.

Jag skulle gissa på ÄL +2 isf om du hade symtom o positivt ÄL test då. Gången innan kanske kroppen försökte få till en ÄL men det blev inget då så kanske nu senaste gången? Haha förstod du hur jag menade? Haha jag fattar knappt själv men det lät klokt i huvudet ;)
  • ensamärstark
    Min tur skrev 2016-02-13 22:00:56 följande:

Beställdes hem Apiforce för denna cykel, är bara inne på dag 3 med mens så mååånga långa dagar kvar innan resultat. Tänkte börja med äl-test från cykeldag 10.

Femte försöket för mig & sambon, hoppas verkligen att det är vår tur nu!

Lycka till! Börja ta tabletterna så fort du får hem dom.

För vissa kommer ägglossningen tidigare med apiforce. För mig var det dock tvärtom, min ÄL kom senare på dag 20. Vi lyckades ha sex samma dag men inget innan eller efter så nu väntar jag på BIM ;) låååång väntan. Är bara på ÄL +3..

Tog sista tabletten när ältestet visade plus
  • ensamärstark
    miamarina84 skrev 2016-02-14 21:05:03 följande:

Bidrottninggele första månaden nu o de gick ibte vägen :(

hade kraftigare mensvärk i magen samt lite huvudvärk. Kan de ha med apiforce att göra? Brukar nämligen ibte ha så kraftiga pms problem. Samt jag blöder inte lika mycket som jag brukar. Min äl kom en v senare än vanligt oxå.

Vad tråkigt gumman! Min kom ju ett par dagar senare än vanligt. På dag 19. Är på ÄL +4 idag. En evig väntan.
    Kör du apiforce även denna cykel? Jag tror jag kommer köra på nästa cykel med
  • ensamärstark
    miamarina84 skrev 2016-02-15 21:30:42 följande:
    Jag kommer att köra ca tre månader då det kräver ca tre månader för ett ägg att befruktas, så boostar i tre månader nu ;)
    Tre månader för Ett ägg att befruktas? Nu förstod jag inte riktigt
  • ensamärstark

ÄL + 6 idag.. Lite molvärk till o från. Inte jättemycket. MEN det som skiljer från tidigare cykler är att jag har INGA ömma, svullna,knöliga bröst som jag alltid får vid ÄL + 5-6.. Samt brukar jag ha vattniga eller torra flytningar.. Men nu har jag krämiga ganska mycket..

Vi får se :) tänkte prova testa på måndag på ÄL +10 med ett predictor early

• ensamärstark

Hej! Här går det sakta. Äl+9. Tyckte jag såg svagt på testlagret imorse men är nog inbillning..
    Får vänta ett par dagar till!

• ensamärstark

ÄL +11 Idag... Vaknade varm och illamående. Men kan ju vara på väg o bli sjuk, jag vet inte. Tog ett test iaf

• ensamärstark
    strongisthenewme skrev 2016-02-22 13:23:31 följande:
    Tycker mig se något svagt! :) när är BIM?
    På onsdag eller torsdag. Brukar ha lutealfas på 13-14 dagar
Svar på tråden Bidrottninggele? :)