• ensamärstark

Bidrottninggele? :)

frestelsen skrev 2016-02-04 11:38:16 följande:
    Ja är negativt tog ett nyss. Men får ta ett till imorgon om inte mensen brakar loss
    Okej, förstår att det är frustrerande att inte veta vad som pågår :/
  • ensamärstark
    frestelsen skrev 2016-02-04 12:39:09 följande:
    Fast nu kom blod så jag behöver skydd så mens. Men bidrottninggele =kortare cykel :) helt ok för mig. Har ju bara testat de i en och en halv månad så bara att pröva igen nu:)
    Okej, men skönt att se att apiforce gav en önskad effekt på kortare cykel iaf
  • ensamärstark

Förstår inte hur ÄL testet kunde vara nära positivt på dag 11 i cykeln. Men fortarande inte positivt. Tvärtom, får svagare utslag än då nu. Är på dag 13-14 nu... Hopps inte jag är en av dom som får totalt rubbad menscykel av att äta apiforce... :/

• ensamärstark
    miamarina84 skrev 2016-02-06 15:32:51 följande:

Jag har läst att du ska ta en tablett dagligen i ca tre månader för att det ska verka. Jag kör bidrottninggele o tar en tablett på kvällen.

Men man äter väl bara från mensens första dag fram tills ägglossningen? O sen börjar om igen om mensen kommer igen?
  • ensamärstark
    miamarina84 skrev 2016-02-06 16:28:40 följande:
    På förpackningen står det. En tablett dagligen, men det fertila syftet står ju ibte på förpackningen ;)
    Tror att i fertila syften ska man bara äta mellan mens fram till ÄL ;)
  • ensamärstark
    Mammamiia10 skrev 2016-02-06 16:28:01 följande:

Lägger upp bilden i denna tråden me om nån vill hjälpa mig tolka dessa ägglossningstest? Har jag redan haft ägglossning eller e den om 12-36 timmar?

Brukar vanligtvis utan bdg ha positiva äl test dag 19 men är bara på dag 13... Hoppas iaf att den är nu ist!!!

Inom 12-36 timmar ;) ligg i nu !
  • ensamärstark

Dag 16 idag. Testerna blir inte starkare än såhär så antar att min ägglossning ej blir tidigarelagd än vanligt. Hoppas bara den kommer runt dag 17-19 som den gjort innan.
    Stickorna har sett ut såhär sedan dag 10 typ..
    Fortfarande ÄL känningar men inte mycket. Brukar känna mycket mer tidigare cykler så hoppas inte apiforcen gör mig ÄL - lös denna månad :(

• ensamärstark
    strongisthenewme skrev 2016-02-09 13:48:27 följande:
    Hur har det gått för dig? Håller tummarna för att din ÄL dyker upp! :)

Här tog mensen äntligen slut idag, testade för skojs skull med ett ÄL test och det gav redan svagt utslag, är på cd 7. Kanske är så att ÄL dyker upp tidigt denna månaden eftersom förra cykeln var hel konstig och ÄL var 10 dagar sen. Får fortsätta testa & hoppas på fin stegring!
    Jo jag vet faktiskt inte. Inga symtom på ägglossning alls men tog ett test nu på morgonen och det visade såhär?
    Jag brukar alltid känna massa kramper o vattniga flytningar när jag har ÄL så känner mig osäker nu. Är på dag 18 idag så apiforce verkar har gjort min ÄL senare.. Vet inte om jag kommer ta det bästa cykel
  • ensamärstark
    strongisthenewme skrev 2016-02-10 14:10:27 följande:

Men det ser ju starkt & fint ut? :) du tempar inte? Jag tycker det är en bra metod för att vara säker på att ÄL inträffat, eftersom tempen stiger dagen efter :)

Är på cd 8 idag, tog ett ÄL vid lunch, visst är det en liten stegring sen igår?

NC visar att ÄL inte ska vara förrän nästa helg eftersom den var 10 dagar sen förra månaden, men kanske att den dyker upp tidigare ändå?

Nej jag tempar inte då det passar inte mig. Sover oregelbundet o vaknar mycket på nätterna och tidigt morgon. Så vill jag inte bli så låst i det :)

Antingen kommer ÄL eller inte. ÄL testet var helt positivt nu på EM så det är nog ÄL ändå. Får ta ett till imorgon med

Jo lite stegring är det kanske, så svårt o se när ena är torkat dock
  • ensamärstark
    frestelsen skrev 2016-02-10 19:02:22 följande:
    Oj vilken otur :( men kan ju ta en stund för apiforcen att funka med. Ge inte upp än.
    Ger upp gör jag inte i första taget ;) provar bog apiforce nästa månad med
Svar på tråden Bidrottninggele? :)