ensamärstark skrev 2016-02-12 09:56:48 följande:
Vet inte hur många som läser här men uppdaterar ändå.
Igår morse var ÄL testet fortfarande positivt men kvällen var negativt (näääästan positivt) så känns som ÄL dagen var igårkväll/ natt. Vi fick iaf till ett ligg igår kväll. Så räknar på ÄL +1 idag så slutar därmed att ta apiforce idag o nu börjar den långa väntan!! ;)
Bara hoppas att det räcker med ett ynka litet försök denna ägglossning. Innan har vi legat spm kaniner men ej lyckats. Dessutom första månaden med apiforce och grape så hoppas hoppas!
Hur går det för er andra som aktivt försöker ?
Jag läser :)
Håller tummarna för dig att apiforce har gjort sitt :)
Här tog mensen slut i förrgår, hade fortfarande lite brun/rosa flytningar igår morse, som avtog och försvann helt under eftermiddagen, så nu räknar jag det som att mensen äntligen är över efter den konstiga cykeln i januari.
Började ta ÄL test i förrgår också, bara för att inte riskera att missa ÄL, det stegrar fint, men är inte positivt ännu, får se vad dagens visar sen. Har börjat testa mitt på dagen istället för morgonen, då jag läst att LH koncentrationen är högre under dagen än på morgonen :)
Skulle tippa på att ÄL kommer inträffa i mitten av nästa vecka. Har börjat känna av lite värk runt äggstockarna så nog är det på gång, har aldrig känt av ÄL så förr, så det är kanske apiforcen som gör det. Dock inga ÄL flytningar än.
Sambon är helt insatt i att jag tar apiforce & är väl medveten om att det är dags att börja ligga på som aldrig förr ;) haha! Som tur är så har jag en sambo som gärna hade myst till det flera gånger om dagen om han hade fått :P