• Min tur

Bidrottninggele? :)

Beställdes hem Apiforce för denna cykel, är bara inne på dag 3 med mens så mååånga långa dagar kvar innan resultat. Tänkte börja med äl-test från cykeldag 10.

Femte försöket för mig & sambon, hoppas verkligen att det är vår tur nu!

• Min tur
    ensamärstark skrev 2016-02-13 22:38:33 följande:

Lycka till! Börja ta tabletterna så fort du får hem dom.

För vissa kommer ägglossningen tidigare med apiforce. För mig var det dock tvärtom, min ÄL kom senare på dag 20. Vi lyckades ha sex samma dag men inget innan eller efter så nu väntar jag på BIM ;) låååång väntan. Är bara på ÄL +3..

Tog sista tabletten när ältestet visade plus

Tabletterna fick jag hem och bbörjade användas redan CD2 :) Hoppas sååå på ett plus nu!
  • Min tur

Har köpt hem ett 14 pack RFSU äl-test. Börjar testa på lördag för att se om jag ägglossning. Har testat med CB digitala äl-test men aldrig lyckats få en smilegubbe.

Apiforce intas varje kväll i hopp om ett plus snart :)

• Min tur

Jakten på positivt äl-test började idag. Svaaagt svagt streck, spännande att följa resultatet :)

• Min tur

Cykeldag 12. Fick en så fruktansvärd smärta i ägglådan på morgonen, kändes precis som magkatarr fast i livmodern. Hoppas på stegring på äl-testen snart :)

• Min tur

Känns helt klart som att det är ägglossning nu. Ont som tusan till och från. Jag som inte ens har mensvärk är ordentligt överraskad. Hoppas aapiforce har gjort gott :)

• Min tur
    Mammamiia10 skrev 2016-03-04 21:23:22 följande:

Tog apiforce för första gången förra månaden och jag kan inte minnas när jag senast kände av en äggoossning så tydligt som då! Och det tog sig! Är i v 5 nu.

Åå Grattis! Hoppas att vi får samma resultat här hemma :)
  • Min tur

Brukar inte ha spottings, men den senaste mensen hade jag det två dagar innan mens och ca 4 dagar efter. När jag inte har ätit apiforce så har mensen startat och slutat tvärt.

Svar på tråden Bidrottninggele? :)