• Mi_1990

Bidrottninggele? :)

Hej! Jag har också beställt bidrottningsgele och är så förväntansfull:D får hem dom på måndag men har mens nu så jag får börja några dagar försent, men men:)

• Mi_1990

Tog min första apiforce tablett igårkväll:) nu är det bara väntan på ägglossningen nästa vecka och sen bim den 23/2. När har ni bim? Spännande o se om det tar sig för någon:)

• Mi_1990
    Mammatillenliten skrev 2016-02-07 08:20:21 följande:

Jag har plussat!! Första månaden med BDG :) vet ju inte helt säkert att det är den som gjort det men jag tror den har hjälp till. Det var femte försöket nu :)

Stort grattis!!!!!!

Vi är också på 5:e försöket och första månaden med bdg. Hoppas, hoppas på samma tur.. Har nog ägglossning i veckan som kommer:D
  • Mi_1990
    glittersol skrev 2016-02-08 17:30:14 följande:

Ska man äta dom från mensens början till äl eller vad är sagt?

Jag kommer nog inte få mina förrens imon

På mensens tredje dag.

Egentligen ska man det men jag började också några dar försent. Tror nog det gör nytta ändå:) hoppas jag!
  • Mi_1990

Fick stegring på ägglossningstesten i onsdags och har haft äl-känningar torsdag o fredag. Men igår lördag fick jag en liten blödning på morgonen när jag var på toa, sen bara bruna flytningar under dagen. På kvällen när vi hade sex började jag blöda ganska mycket. Antar att det är ägglossningsblödning? Brukar inte blöda så mycket som jag gjorde under sexet men tänker att det kan ha med apiforce att göra kanske?

• Mi_1990

Första månaden med bdg och det hjälpte inte. Fick mensen igår så nytt försök för min del. Lycka till ni andra!

Svar på tråden Bidrottninggele? :)