• ensamärstark

Bidrottninggele? :)

Hoppar in här för söker med info och erfarenheter om det, beställde hem apiforce från apotea förut

• ensamärstark

Vad roligt att se att det fungerat för en del. Vi är som sagt på 18e försöket nu. Tog min första tablett idag,
    Min gyn har erbjudit Letrozole men jag vill he detta ett par chanser först

• ensamärstark

Har du börjat ta dina tabletter TS? Jag tog precis min tredje (tar mina kvällstid inna. Läggdags). Mensen slutade även idag så ska beställa hem ÄL tester, dock velat jag lite vart jag ska beställa ifrån. Något tips? INTE GRAVIDKOLLEN (skit!)

Vet inte om jag skrev men denna månad dricker jag även grapefruktsjuice varje morgon för att se om det funkar på mig att öka ÄL sekret då jag aldrig fått "äggvitan" ;)

• ensamärstark
    strongisthenewme skrev 2016-01-29 09:54:53 följande:
    Nej jag har inte börjat ta mina än, då min kropp fick någon jäkla flipp denna månaden tydligen, så fick 10 dagar sen ÄL verkar det som, så vi har missat den helt, så väntar bara på mensen som ska dyka upp i mitten av kommande vecka. Har normalt en cykel på 31-32 dagar, denna cykeln lär landa på 40-42 dagar..
    Kommer börja med gelén så snart mensen kommer, tänker också ta dom på kvällen innan läggdags :)

Jag beställde hem från testlagret, har hört bra om dom, mer tillförlitliga test. Har använt dom förr & dom har aldrig visat fel för mig :)

Ah, grapefruktsjuice? Har jag aldrig hört något om, hoppas det funkar bra för dig! :) håller tummarna!
    Det blev testlagret här med. Har inte mycket för deras gravtest men ÄL testen har jag använt innan o dom har visat rätt för mig :)

Frågan är nu när jag ska börja testa, det sägs ju att ÄL kan bli lite flyttat när man äter apiforce. Brukar ha ÄL mellan dag 17-19. Så kommer nog börja testa vid cd 13-14 bara för att ;)

Jag känner av världens mensvärk redan men läste att flera får så direkt efter mens ända fram till ÄL, så spännande ! :)

Vad tråkigt att din menscykel bråkar! :/
  • ensamärstark
    frestelsen skrev 2016-01-29 10:41:50 följande:
    Jag fick positivt äl test 2 dagar innan jag brukar med bidrottninggelen:) så bra om du börjar i tid. Istället för cd 17 fick jag på cd 14. Hade med mensvärk innan:) vilken dag är du på nu?
    Jag är bara på cd 6 än sålänge. Mensen slutade igår ;)
  • ensamärstark
    1900920802 skrev 2016-01-29 11:19:22 följande:

Hej. Vi har försökt bli gravid i 8 månader. Är dålig att få i mig vitaminer osv. Har läst om appiforce, munk peppar, protesterall kräm och rosenrot. De jag undrar är om man kan köpa allt å ta de samtidigt eller om man ska använda en av de tillskotten? Att de kanske kan bli för mycket för hormonerna att ta flera? :)

Jag äter kvinna multivitamin från Apoteket, o nu apiforce samt så dricker jag grapefruktsjuice varje morgon. Jag tycker det räcker så ;) jag hade nog börjat med en sak i taget om jag var du
  • ensamärstark
    1900920802 skrev 2016-01-29 12:45:41 följande:
    Ok! Har du märkt nå skillnad sen du tog appiforce? :)

Jo de är väl bäst de :) hur mkt ska man ta och när ska man börja ta de å när ska man sluta? :)
    Den enda skillnad jag märker än sålänge är att jag har ganska ordentlig mensvärk. Men läste fler som fick så o det stör mig inte ;)
    Har ju inte ätit så många dagar ännu.
    Jag tar en kapsel varje kväll innan läggdags. Från mensens första dag tills ett par dagar efter ägglossning :)
  • ensamärstark
    frestelsen skrev 2016-01-29 12:25:23 följande:
    Ska bli spännande o se om de funkar med grapefrukt med:)
    Ja jag är nästan mest spänd på det om den fungerar för mig ! Haha :)
    Äter även vanlig grapefrukt plus ett glas juice om dagen. Jag älskar ju grape så varför inte ? ;)
  • ensamärstark
    strongisthenewme skrev 2016-01-29 19:29:39 följande:
    Var tvungen att köpa hem grapefruktsjuice jag med, skadar kanske inte att testa :) ska man dricka den under samma period som man tar bidrottninggelen? :)
    Vad jag förstått kan du dricka det genom hela cykeln :)
  • ensamärstark
    frestelsen skrev 2016-01-29 17:04:53 följande:
    De är ju bra:) ja ska bli spännande att se eftersom du haft lite ont om fertila flytningar.
    Lovar att uppdatera om flytningarna! ;) hahaha!
Svar på tråden Bidrottninggele? :)