Bidrottninggele? :)
Hoppar in här för söker med info och erfarenheter om det, beställde hem apiforce från apotea förut
Hoppar in här för söker med info och erfarenheter om det, beställde hem apiforce från apotea förut
Vad roligt att se att det fungerat för en del. Vi är som sagt på 18e försöket nu. Tog min första tablett idag,
Min gyn har erbjudit Letrozole men jag vill he detta ett par chanser först
Har du börjat ta dina tabletter TS? Jag tog precis min tredje (tar mina kvällstid inna. Läggdags). Mensen slutade även idag så ska beställa hem ÄL tester, dock velat jag lite vart jag ska beställa ifrån. Något tips? INTE GRAVIDKOLLEN (skit!)
Vet inte om jag skrev men denna månad dricker jag även grapefruktsjuice varje morgon för att se om det funkar på mig att öka ÄL sekret då jag aldrig fått "äggvitan" ;)
Hej. Vi har försökt bli gravid i 8 månader. Är dålig att få i mig vitaminer osv. Har läst om appiforce, munk peppar, protesterall kräm och rosenrot. De jag undrar är om man kan köpa allt å ta de samtidigt eller om man ska använda en av de tillskotten? Att de kanske kan bli för mycket för hormonerna att ta flera? :)