Inlägg från: Mammatillenliten |Visa alla inlägg
  • Mammatillenliten

Min äl kom 2 dagar tidigare denna månad! Första månaden med bidrottninggele! Så börja testa i tid :))

ensamärstark skrev 2016-01-29 10:06:43 följande:

Det blev testlagret här med. Har inte mycket för deras gravtest men ÄL testen har jag använt innan o dom har visat rätt för mig :)

Frågan är nu när jag ska börja testa, det sägs ju att ÄL kan bli lite flyttat när man äter apiforce. Brukar ha ÄL mellan dag 17-19. Så kommer nog börja testa vid cd 13-14 bara för att ;)

Jag känner av världens mensvärk redan men läste att flera får så direkt efter mens ända fram till ÄL, så spännande ! :)

Vad tråkigt att din menscykel bråkar! :/

• Mammatillenliten

Åh grattis!!! Hur länge hade ni försökt innan?

AnnaElin skrev 2016-01-29 15:22:35 följande:

Jag plussade just!! Första omgången med bidrottninggel :) Trodde jag missat ägglossningen helt. Nu håller vi tummarna att det går vägen så vi kan få ett syskon <3

• Mammatillenliten

Jag har BIM den 11/2... Evig väntan känns det som :/

Mi_1990 skrev 2016-02-02 09:53:42 följande:

Tog min första apiforce tablett igårkväll:) nu är det bara väntan på ägglossningen nästa vecka och sen bim den 23/2. När har ni bim? Spännande o se om det tar sig för någon:)

• Mammatillenliten

God morgon! Testade imorse på äl +9/10. Ser nästan ut som om det tagit sig första månaden som jag tagit bidrottninggele?

• Mammatillenliten

Jag har plussat!! Första månaden med BDG :) vet ju inte helt säkert att det är den som gjort det men jag tror den har hjälp till. Det var femte försöket nu :)

• Mammatillenliten

Köpte apiforce eller vad den heter ;) tog den på kvällen innan jag gick o la mig. Började på mensens andra dag för jag fick inte hem de innan dess och sen åt jag fram tills den dag jag fick positivt äl test :)

Tack!!

miamarina84 skrev 2016-02-07 17:41:47 följande:

Hur åt du bidrottninggelen. Vilken bidrottninggele, vilken o till hur länge åt du den :) stort grattis :)

• Mammatillenliten

Jag började också några dagar för sent men det funkade ändå :)

glittersol skrev 2016-02-08 17:30:14 följande:

Ska man äta dom från mensens början till äl eller vad är sagt?

Jag kommer nog inte få mina förrens imon

På mensens tredje dag.

• Mammatillenliten

Vad jag har hört ska man bara äta den fram tills äl. Men jag har ingen aning om missfallet har nåt samband med det...

vanjastina skrev 2016-02-08 19:41:15 följande:

Tjejer, jag blev gravid den första månaden jag åt apiforce (var då 5 eller 6 försöket). Men nu blev den graviditeten ett missfall i v 7 :( Så nu vet jag inte om jag vågar köra med bidrottninggelé igen, kan inte låta bli att undra om det kan ha bidragit till missfallet. Är det någon av er som hört något om att det skulle vara större risk för MF när man äter apoforce?! Jag åt dem fram tills jag plussade. Eller ska man våga sig på att testa igen?

• Mammatillenliten

Japp :)

miamarina84 skrev 2016-02-08 20:20:06 följande:

Du äter dem alltså från mensens första dag till ägglossningen?

Svar på tråden Bidrottninggele? :)