columbus skrev 2017-02-26 09:32:16 följande:
Skönt med vecka 30, då känns det verkligen som nedräkningen börjar på riktigt! Jag kommer köra till 20 april om allt går enligt planerna, så har med andra ord åtta veckor kvar att jobba. Jobbar ju dock bara 50% så känns helt överkomligt även om det börjar bli tungt och jävligt nu. När skulle du gå?
Jag har planerat att jobba fram till midsommarhelgen. Kommer gå in i v.32 den helgen och det blir ett naturligt avbrott där då jag har en ferietjänst. Kommer dock se ut som att jag jobbar fram till terminstart i augusti :P typ t.o.m v.39 för mig. Ett tag kvar, men känns som att juni inte är så långt kvar ändå :)
Gick förresten in i v.16 idag och bebis hjärta dunkar på fint. Är näst intill helt fri från illamåendet nu, äter helt normalt igen och magen blir bara större och större. Slänger in en bildserie ^^
Upplever tyngre hjärtslag hos mig själv. Nästan så att det påverkar min andning som också upplevs som mycket tyngre. Kanske beror på förkylningen jag dragit på mig... höll på att svimma imorse vilket var otäckt, men tydligen vanligt.