Inlägg från: misslina |Visa alla inlägg
  • misslina

Gravida från Tempar/Fertility Friend

happylife skrev 2016-09-22 07:42:43 följande:
    Ja det är hemskt! Jag va hemma å spydde hela första trimestern så vet precis hur de känns =| men oftast får de ju över efter några v! Hoppas de för dig!
    Jag hoppas också att detta inte varar hela grav som det gjorde när jag väntade vårt andra barn!

Hoppas du kan njuta av din semester. Inte långt kvar till ditt vul:)
  • misslina
    Bäbiiiis skrev 2016-09-22 08:18:32 följande:
    Fixat!
    Skulle du vilja lägga in mig också är du snäll :)
    Bf 11 maj.
  • misslina
    Bäbiiiis skrev 2016-09-22 17:56:03 följande:
    Yes - nu är du med på listan.
    Tack snälla' :)
  • misslina

Usch fy och Bläää! Detta illamående och kräkningar tar kål på mig! Hur orkar man?

Inskrivning till veckan i alla fall! Alltid något! Vecka 8 är jag i nu!

• misslina

Varit hos läkaren idag och fått lergigan utskrivet. Sovit fyra-fem timmar idag på dagen. Helt knockad! Mig gör det inget... Kan jag sova mig igenom dessa veckor och slippa illamåendet... Så är ingen gladare än jag! Berättade att jag inte ville ha lergigan comp då jag mådde så himla konstigt av dom, jättemycket hjärtklappning och illamåendet var kvar!
    Skönt att få en paus från illamåendet och kräkningarna! För helgen har varit hemsk!

Läkaren tog även blodprov och urinprov på mig för att se om jag behöver åka in på dropp!

• misslina
    happylife skrev 2016-09-27 16:37:01 följande:
    Ja jag håller med, vill också va själv när det är som jobbigast.
    När jag smältit det lite vill jag gärna ha sällskap.
    Haha ja men lite sött ändå att han satt utanför å spelade med dig <3
    Lycka till i morgon! Ska hålla alla tummar jag har;)

Jag är tyvärr inte så aktiv här nu! Mår så jäkla dåligt! Så jag orkar inte.... Men läser allt ni skriver och hejar på er alla!

Jag hoppas att detta jäkla illamående lättar snart! För jag håller på att bli tokig!
  • misslina
    happylife skrev 2016-09-28 09:57:47 följande:
    Sajocawa skrev 2016-09-28 09:49:02 följande:

Stort grattis!! Gud så skönt <3 Ska du göra kub? Då ändras säkert dagarna tillbaka, det är den mest tillförlitliga tiden att datumbestämma, nu är det så smått så det är svårt att få helt korrekt. :)

Ja precis, hade bruna flytningar i 4 dagar.

Ja kub gör vi, blir i början av nov tror jag ska ringa bm idag så jag får de inbokat!

Kommer be om ett ul innan kuben pga min historik, borde va ok med dom! <3

Så lättad nu.

Nu håller jag tummarna för Columbus och hoppetossa!
    Åh vad härligt! Grattis :)
  • misslina

Inskrivning idag... Bara jag tar mig dit! Mår
    Så dåligt!

Lycka till idag med vul:)

• misslina
    columbus skrev 2016-09-29 09:42:38 följande:

Lilla Räkan lever <3 fick tyvärr ingen bild men fick se ett såååå litet hjärta slå. Blev framflyttad från 6+3 till 6+6 också. Herregud vilken lättnad!

Åh så härligt :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend