Gravida från Tempar/Fertility Friend
Fick du tag i biljetter? Här sålde de slut med en gång, stod tom i kö på sidan :( Hoppas någon kompis köpt extrabiljetter.
Fick du tag i biljetter? Här sålde de slut med en gång, stod tom i kö på sidan :( Hoppas någon kompis köpt extrabiljetter.
Vid vilken ålder har ni skolat in/tänkt skola in era barn? Å en helt annan fråga, när man ammar på nätterna, låter de som att många liggammar, men rapar man barnet efteråt då?
Nu är jag äntligen klar med världens kanske längsta förlossningsberättelse. ;P
Och igår var första dagen jag knappt kände av mina fogar när jag var ute på pw!
Är på väg in till mitt jobb med Milian för att hälsa på. Fattar inte att det redan gått tre veckor sedan han kom. Samtidigt som det känns som att han alltid funnits hos oss. Klyschigt, men sant <3
Sorry för spam! Mina "gravidtabletter" från apoteket börjar ta slut. Har ni fyllt på så man äter det under hela graviditeten eller räcker det i början? Är det viktigt att man fortsätter att få i sin ex. folsyra hela vägen?
Tog bars trimester 1 för alla mina värden var bra och jag äter ju allt - bm sa att det tas mycket onödiga tillskott under graviditeten och det är bäst att få i sig det man behöver genom kost om man kan. Folsyra behöver du bara till vecka 12 så för folsyrans skull klarar du dig utan men är det ju en hel del som behöver järn men isåfall säger de till dig när du är på inskrivning. Var lite uppmärksam mellan vecka 12 och nästa MVC kontroll på om du blir trött bara för då är det ju ganska många veckor utan kontroll - blir du väldigt trött kan du ju behövs järn. Nu i vecka 35 har jag fått b12-tillskott som upptäcktes att jag hade lite låga nivåer av pga andfåddhet.
Vem sjutton var det som ville ha biljetter till Bon iVer. Eid??? Följ Facebook eventet för de släppte just extrabiljetter till konserten i Oslo och jag hann köpa två tack vare att min kollega följde det på Facebook! Det är bara där de lägger ut om de släpper extrabiljetter.