Gravida från Tempar/Fertility Friend
Symetrical - 24 augusti
Loppan84 - 25 oktober
Eagle - 28 oktober
Iskristall - 31 oktober
GästenT - 3 November
Stardust2016 - 12 november
Sajocawa - 16 november
Symetrical - 24 augusti
Loppan84 - 25 oktober
Eagle - 28 oktober
Iskristall - 31 oktober
GästenT - 3 November
Stardust2016 - 12 november
Sajocawa - 16 november
Jag läser och håller koll på er varje dag men är lite dålig på att hinna och orka skriva!
Känns just nu bara som en evig väntan till vecka 12-13 för att få bli av med värsta oron.
Kommer inte ihåg om du skulle göra vul innan v.12? Om du har möjligheten att göra det i v.7 eller 8 rekommenderar jag det för att slippa oron. När du sett hjärtslag i v.8 har du ju samma missfallsrisk som efter v.12 så du slipper 4 veckor med extra oro
Är faktiskt nervös för dagens ul... Speciellt me alla dessa hugg knip kramper :(
Här är det premiär för gravidbyxor lördagen till ära! Sååå skönt med inget som trycker på lilla Plusset.
Just det! Jo att se hjärtslag över huvudtaget är jättebra, det är en av de stora stegen där det ofta går fel. Om hjärtat aldrig börjar slå tar det oftast många veckor att upptäcka därför är många missfall i vecka 9-12 egentligen foster där hjärtat aldrig slog. Vet inte exakt procent för v.6 men tror att huvudsaken är att hjärtat har slagit :)
Nä jag ropade hej för tidigt, får inte behålla nått idag heller. Har en känsla av att potatis skulle va gott men det har vi inte hemma.
Snälla dela med er av det som funkar bäst för er. De saker som jag klarat ok innan men inte funkar alls idag är smörgås med bara smör, salta kex, risgrynsgröt, apelsin. Känslan är att bakad potatis med majs skulle va gott. Nått mer förslag?
Hur är det för er? Mina bröst är redan 1storlek större?! sjukt jobbigt för alla tröjor har blivit korta..
Härligt Eagle!
GästenT mina bröst går lite upp och ner men var tvungen att köpa ett par nya bh:ar för ett par veckor sen, men nu kan jag ha mina vanliga igen. Men de är väldigt ömma fortfarande.
Jag har skytt bh:ar som pesten sedan jag plussade, så har dessvärre inget bra tips. :-P