Gravida från Tempar/Fertility Friend
Hahaha det ska jag fan göra nästa gång :P
<3
Du skulle frågat vilken månad hon själv var i :)
Hahaha det ska jag fan göra nästa gång :P
<3
Du skulle frågat vilken månad hon själv var i :)
Hur går det gumman? Händer det nått?
Han har knappt rört sig idag, blir så orolig... När ska man ringa mvc? Kände han svagt på morgonen vid 9... Normallt sett känner jag honom nästan hela dagen...
Ok! Kommer säkert gå bra. Min har vänt på sig sista dagarna så känner också honom mindre tydligt nu, Kanske är samma som hänt dig? Lycka till iaf uppdatera direkt efter <3
m
Ja kände han lite igår kväll, men nu inget igen... Har ringt till barnmorska O fått en tid idag halv 4...
Gud vad skönt <3
Hej, hon lyssnade på hjärtat med en doppler och allt verka bra hon hörde O kände rörelser så han ligger nog bara konstigt O högre hehe
Grattis igen och välkommen tillbaka <3
Nu går det hela vägen :)
Tack! Ja verkligen skönt. Så nervös nu bara för att de inte ska öka =\ förälder slappna av =P
Skönt att de gick bra hos BM <3 vilken v är du i?
Vet inte om jag skrev det innan idag men han har också vänt på sig. Från att känt honom mycket långt ner och utåt på utsidan av magen i ett par veckor känns det nu mycket mindre och in mot ryggen. Tror han ligger med ryggen utåt nu och lite högre upp, innan hade han nog benen ner mot bäcken men nu tror jag längs med magen så som du beskriver runt midjan/mitt på magen med benen åt höger sida och ryggen utåt liksom. Bara gissar ju men tror det iaf.
Vart känner du bebis nu? Ja har kännt han lite på kvällen va på yoga, känner typ högt O långt ut på sidan...nästan i midjan... Ibland mitt på magen.. Tidigare har han vart långt nedanför naveln...
Grattis igen! Eller tror iaf jag skrev det invandra tråden?
Hmm kan inte säga nått om symptom eller så tyvärr, fick ju MF så tidigt (vecka 5) förra gången att jag inte riktigt hunnit få symptom :-/
Men allt är säkert bra, så försök slappna av. Sanningen är ju att du inget kan göra för att påverka ett eventuellt tidigt MF ändå, utom det självklara som att inte dricka eller röka etc, så försök slappna av och sluta testa tycker jag <3
Hej tjejer, vet inte om ni kommer ihåg att jag skrev här i mars. Fick ju mf då efter bara 6 dagar ;) Men nu har jag äntligen plussat igen, eller för snart en vecka sedan! Hoppas allt är bra med er och bäbisarna i alla fall!
vet att ni är många här som haft mf innan era graviditeter nu så tänkte höra lite hur ni upplevde symptomen o så?
Sist plussade jag bim+1 och så tog jag ett nytt en 4 dagar senare ca för att se att det blivit starkare vilket det inte hade utan det hade blivit svagare och sen började jag ju blöda 1-2 dagar senare.
Denna gången har jag testat bim, bim+2 och nu idag bim+5 och strecket idag är starkare än kontrollstrecket. Jag känner ju spontant att det bådar gott! Har mycket mer symptom med, så jäkla ont i brösten att jag knäcker mig snart
Men fick ni starkare plus med de graviditeter som inte slutade i mf eller har ni upplevt plussen lika starka?
Vill så gärna att det ska gå vägen denna gången! har iallafall fått tid till ul den 5/8, kommer vara i v 8+0 då om allt går vägen. Längtar så!
Åh nej, hoppas det Symetrical skriver är förklaringen. Kan ju faktiskt gå lite upp och ner så tidigt, kan det inte det?! Lycka till <3
Tack men de verkar skita sig
Va så tydligt igår, idag svagt svagt!
Ja det får vi hoppas. Hur mycket har du gått upp totalt nu? Bebisen tar ju vad hen ska ha och har väl växt son hen ska på kontrollerna så säkert ingen fara? Men säkert bättre om fu går upp <3
Ny vecka, men dumma vågen går nedåt. Hoppas att plutt sjunker nedåt snart, så att det blir lättare att äta igen! 8-/
Ja jag blev väldigt öm och allt kändes extra mycket redan från typ vecka 8 :-/
nu mera ska jag erkänna att det inte blir mycket sexande. Tror ni det är ett problem? Hur mycket ligger ni andra nu? Sista gången för oss va typ 3 veckor sen men jag har bara noll lust. Vet inte om sambon lider men vi har mycket kärlek och ömhet och god annars....
Har ni fått ont i samband med samlag? Hände mig i går. Är som sagt i v 12 och igår när vi skulle få till de gick de bra ända tills jag var överst. Gjorde ont i hela magen och drog och högg i vartenda ligamenten lr vad de nu var för något. har ni varit med om liknande?