sagoskog skrev 2016-08-23 22:07:13 följande:
Nej det tror jag inte är någon fara :) De försvinner liksom i perioder och pendlat både i regelbundenhet och styrka. Därför är det lite svårt att säga något snitt. De kommer oftast med 2-4 min mellan, håller i sig 60-90 sek, men sen kan det var helt lugnt i flera timmar också. Stora skillnaden är att de flyttar sig mer riktat i livmodern med ordentligr tryck nedåt och mer "nyp" under "toppen". Det är svårt att förklara för det var ungefär som jag kände innan också, men annorlunda. Känns iaf väldigt bekant från förra gången:)
Den där beskrivningen känner jag igen mycket väl! Plus känslan av att man skall tappa bebisen nu sedan ett par dagar tillbaka. XD
GästenT skrev 2016-08-23 19:55:21 följande:
Symetrical, hur mår du? :) Orkar du hålla inne tills på fredag?
Tveksamt, men vad vet jag!?
Har haft brutal mensvärk och mer eller mindre smärtsamma värkar under i princip hela natten. Dock varit relativt glest mellan de riktigt onda, så har då kunnat slumra till.
Känner mig ganska medtagen nu, inte minst efter ytterligare en utdragen en på 8 min och 40 sek innan. >_<
Får se hur detta utvecklar sig. I alla fall fått i mig lite frukost nu och sambon kommer jobba hemifrån, om ifall att.