Inlägg från: GästenT |Visa alla inlägg
  • GästenT

Gravida från Tempar/Fertility Friend

hoppitossa skrev 2016-10-20 14:42:16 följande:

Vi har ett ma. Är helt förstörd.

Men Gud va hemskt!! Beklagar verkligen. Kan nog inte ens föreställa mig vilken sorg ni går igenom och vet inte alls vad jag ska säga mer än att jag är otroligt ledsen för eran skull. :( <3
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-10-21 05:52:38 följande:

Nu är de på gång.. har haft värkar i 3 timmar... ca var 6-7 min väntar på att de ska bli regelbundna var 5 minut... ska då åka in

Heja heja! Gud va spännande!! Stort lycka till! <3 :D Fasiken va kul att du snart har din lille i famnen!
  • GästenT
    Bäbiiiis skrev 2016-10-21 06:39:39 följande:

Ja! Vad spännande. Lycka till nu!

Hur var det vi hade gissat? Jag tror jag hade eagle igår.

Jaa nu är det dags att ha listan framme!! Måste försöka leta upp den. :)
  • GästenT

Haha här ör gissningarna på Eagle!! Hon prickar fasiken på dagen sin egen bf. xD

Eagle  ?

Sagan: 18/10

?Bäbiiis: 20/10 

?Eagle: 21/10

?Loppan: 24/10  ?

Columbus: 25/10  

?Eid: 26/10  

?Sagoskog: 27/10  ?

Happylife: 28/10  ?

Gästen T: 29/10  ?

Sajocawa: 3/11  

?Symetrical: 5/11

• GästenT

Håller tummarna stenhårt för dig Eagle att den lille kommer ut snart så du slipper att ligga hemma och ha ont! Skönt att det är på G iaf!! :)

• GästenT

Jag var hos bm idag och huvudet hade sjunkigt ner en bra bit så SF måttet dalade lite. Stackarn att ligga där fastkilad. xD

• GästenT
    Loppan84 skrev 2016-10-21 18:01:29 följande:

Vad skönt med två bra bm-besök idag :) GästenT hade h*n fixerat sig?

Är så spänd på uppdatering från Eagle, blir spännande att se om det blir 21 eller 22 och om hon prickat sin egen dag helt rätt

Ja den lille rackaren var fixerad sist också men nu var huvudet mycket mer nedsjunket sa hon. :) får sånna sjuka bilder av hur huvudet är helt mosat och fast och ligger och sprattlar med resten av kroppen. xD
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-10-21 18:58:55 följande:

Åh känner mig febrig, förkyld och hängig och vad jag har så föder man aldrig när man ör sjuk för kroppen skjuter upp förlossningen

Äsch. Det där tror jag är jätteolika. Googlade också på det där förut av nyfikenhet och verkade helt klart inte stämma helt utan mest vara en teori. :) Så det ska du nog inte snöa in dig på. :) Men riktigt jobbigt att du ska behöva gå runt och vara förlyld såhär mot slutet. :/
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-10-21 21:51:06 följande:

Våran kille föddes kl 1745.., 2700 gram vi mår bra fy faaaaan va ont O ingen smärtlindring bara lustgas

Åååå grattis Eagle!! Va glad jag blir för er skull! Teorin sprack direkt att stora bäbisar kommer tidigt. ;) Mys på där hemma! <3 Bra jobbat!!
  • GästenT
    Sagan12345 skrev 2016-10-22 08:09:55 följande:

Tack å lov för de ;)

Haha verkligen! xD Många teorier lär spräckas i den här tråden. ^^
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend