Gravida från Tempar/Fertility Friend
Ooh!! Va mysigt! :D Känner du ofta?
Ooh!! Va mysigt! :D Känner du ofta?
Väldigt tidigt vul 6+2 i morgon
Nu har jag varit på vul, fostret var runt 2 mm gulesäcken 4 mm och fosterhinnan såg bra ut. Allt såg bra ut enligt läkaren och hon tyckte måtten stämde bra med tiden 6+2, vi såg även ett prickade hjärta så det kändes skönt.. Vilken lättnad. Nu ska jag slappna av och fokusera på nästa ul om 2 v :)
Humm nja jag tror hon sa så men jag fattade som att man i princip inte mäter när det är så smått. Så där omkring. 1cm är fostret när man är 6 fulla veckor och de växer 1 mm om dagen denna vecka så de låter väl som de stämmer ungefär, borde kanske varit 3-4 m.m. Om 5 dagar är jag 6 fulla veckor. Men att jag skulle haft äl 2 dagar senare skulle jag inte bli förvånad av för de var då jag hade största temp.ökningen. Såg någon tabell över mått och då var 2mm 5+6, 3mm 6+0, 4mm 6+1.
Men helt galet hur smått det är, att dom ens ser något.
Vi är inte intresserade av 4d eller ens 3d ultraljud har jag och sambon kommit fram till. Nu när vi tagit reda på kön får resten som hur bebis tex ser ut bli en överraskning på fl!
Ingen fara, jag blev inte orolig :)
Jag skulle egentligen få komma 7+0 men fanns inga tider. Nästa har jag i 8+1 :)
Den här kommer vi köra på. Den ser mysigare ut i verkligheten. :P
Det är en sak som dom tydligen förbättrat på den här modellen, att hjulen är ännu större i fram fast dom är svängbara så när du låser dom ska det inte vara några problem alls att dra på grus eller i snö. :) Vet inte alls hur dom äldre är, vad säger din bekant om det?
Tyvärr HR jag fått missfall så jag lämnar denna grupp :( Lycka till alla andra!
Det vet jag faktiskt inte om det alltid har funnits eller om det är nytt. :) Checka av med henne. :)
Barnvagnsletandet är verkligen en djungel och det känns som om det finns för och nackdelar med alla vagnar och att man får välja den som magkänslan säger. :P Vilka vagnar jag än kollar på så dras jag alltid till Emmaljungas vagnar tillslut så skulle nog ångra mig om jag köpte något annat. Haha. :)