Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Symetrical skrev 2016-09-11 05:06:26 följande:

Alltså vad fort kroppen kan återhämta sig ändå (och tacka gudarna för det)! Det ligger ju mycket genetiska faktorer bakom och är såklart olika för olika individer, men ändå galet att det bara är 8 dagar mellan de här bilderna! ^_^

Hoppas min kropp är som
    Din!!!!!
  • eagle87
    Symetrical skrev 2016-09-11 05:02:00 följande:
    Håller med loppan, vännen. Du kan ju inte gå och bränna ut dig lagom tills bebis kommer.

Och din chef, alltså. Vilket praktarsle! Du kan inte sjukskriva dig sista veckan bara på eget bevåg, som man kan göra här i Sverige? Du kan väl säga att du har influensa eller magsjuka eller nåt. Kan hon ju omöjligt motbevisa!
    Problemet här är man får inte betalt när Man e sjuk :( köpt såååå mkt bebis grejer att jag inte har råd att förlora ngr pengar nu... Men 2 v så när jag slutar är jag i v 35+4...

Så borde hinna vila ngr veckor innan det är dags....

Nästa gång jag blir gravid går jsg nog på ledighet från v 32. Hur mår lilla milian??
  • eagle87
    happylife skrev 2016-09-12 10:13:10 följande:

Jaha så länge fick man v glad. Blöder nu!!!

Fan fan fan

Någon som blödit å de gått bra?

Åh va jobbigt, jag blödde i v 6... Rosa slemmigt va säker på att de va MF men de avtog efter 2 dagar och 6+2 fick vi se ett hjärta slå så va inte orolig. I och med att ditt w brunt är de nog bara gammalt
  • eagle87
    hoppitossa skrev 2016-09-13 07:02:54 följande:

Jag vågar mig över till denna tråd efter mitt första plus ever igår. 

ÄL+15

ÄL+16

Kan någon av er förklara för min förvirrade hjärna, i vilken vecka är jag med "gravid 2-3" på digital?

Åh grattis :))))
    Gud va många pluss som ramlar in :)))
  • eagle87
    happylife skrev 2016-09-13 10:47:16 följande:

Det kanske finns en Gud ändå <3

Yaaaay :)))))))
  • eagle87

Har haft mensvärk hela morgonen både i rygg O mage, inga sammandragningar bara molande värk... Är de normalt?

• eagle87
    sagoskog skrev 2016-09-13 17:34:02 följande:
    Just nu gillar jag Symetrical bäst :P min syrra gissade på 5 okt, så henne får jag nog säga upp kontakten med :B haha, men skämt åt sido så ska det bli spännande och se när det väl blir :)
    Aaah va svårt... Jag gissar på 19/9 som loppan.... :)
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-09-14 07:45:07 följande:

Ja klart du gör - vi gillar ju att dela datum :)

Har velat skriva de här så länge lol men glömmer varje dag..... Jag har bf 25 okt O du 26... Ja trodde de alltid va på samma datum men insåg för ett tag sen att jag låg en dag före
  • eagle87

Mitt kliande har kommit tillbaka O mina ben är helt sönder rivna... Va hos läkaren igår O han ville ta nya lever prover på en gång.. Hoppas de inte visar ngt avvikande....

• eagle87
    hoppitossa skrev 2016-09-14 15:39:49 följande:

För en som precis plussat för första gången. Vad är era bästa tips, tricks och sånt? Skrattande

Njuuuuut... Ja har haft en väldigt bra graviditet O sluppit spya O illamående... Har spytt 2 dagar i hela graviditet.. Va väldigt trött i början... Vecka 14-28 är bäst.. V 4-14 trött... Vecka 28-34 allt är så jobbigt O blir jobbigare O jobbigare
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend