Gravida från Tempar/Fertility Friend
11+5
11+5
Behöver lite råd.. Ja O min Man har inte haft sex sen vecka 6, sen jag blödde alltså.. I början vågade jag inte men nu känner jag mig säker men han vill inte för han vågar inte. Han tror inte på mig att de inte är farligt... Ibland när vi har lust börjar vi med förspel etc sen säger han typ du vet att vi inte kan ha sex O ja blir så avtänd sen slutar de hela med att jag smeker honom tills ja Han är klar men ja njuter inte av detsamma.. Känns så frustrerande att se han komma O bara ligga där.. Känns bara obekvämt när han pillar på mig O efter ett tag gör de ont när Han tar på mina bröst oxå.. Vill bara ha vanligt mysigt bra sex. Förlåt för too Much info
Längtar88 - hoppas du får bli färdig med detta snabbt och gå vidare igen. Så orättvist att du skulle behöva gå igenom det, ta hand om dig.
Bokat ul till nästa måndag nu, skitnervös pga alla MA man hör om hela tiden och att jag har konstiga typ småkramper i magen på kvällar och morgnar. Verkligen inte ont eller nått, noll på smärtakalan men det "kör omkring där inne" och är lite som träningsvärk ibland liksom. Nån som haft liknande? Är framförallt nedre delen av magen och lite ut mot sidan.
Var på inskrivning idag, bokat in mig på en hel del framöver.
Bokade cellprov nästa vecka så att jag får det gjort nu i tidig graviditet, annars måste jag vänta till efter förlossningen..
Ska på nästa ultraljud 9 maj, på min födelsedag. Underbaraste presenten att få se lilla hjärtat!
Sen har vi bokat RUL i juni också!!
Mycket roligt att se fram emot nu!
Berättade dessutom för hela min klass i helgen (på fb..haha) , så idag har jag dessutom fått 17 grattis, det börjar verkligen kännas på riktigt nu!
Och hur vet man om ens sambo eller en själv är rh negativ? Aldrig hört talas om förr. :P och min sambo behöver ju liksom inte ta prover.