Gravida från Tempar/Fertility Friend
Och när är era rul? Jag kan ha glömt nu, säger som Sajocawa att det beror på gravidhjärna för jag glömmer allt hela tiden, men är det nån som fått bra kön ännu?
Och när är era rul? Jag kan ha glömt nu, säger som Sajocawa att det beror på gravidhjärna för jag glömmer allt hela tiden, men är det nån som fått bra kön ännu?
Fått VETA kön ska det stå, inte bra kön Hahaha
Gillar min morgonmage
Loppan kan inte du lägga upp en :)
Mitt illamående kom tillbaka väldigt starkt igårkväll och hållt i sig hela natten och dagen idag, kräkts upp allt så känns som det är tillbaka på ruta 1. Legat och gråtit och tyckt synd om mig själv lite nu men hittade den här länken som fick det att kännas bättre. Om nån annan i trimester 1 mår lika skit som mig idag är trösten här. Om detta stämmer har jag Max 8 dagar kvar i helvetet ;)
m.huggies.com.au/pregnancy/early-stages/symptoms/hcg-levels
hehe, fick du så i förra graviditeten också?
Kolla vad som håller på att hända med min navel. :-P
Eagle - som jag skrivit många gånger förr så verkar de knepiga. Kan du pausa lite från dem? Jag har personligen bestämt mig för att ta bort all sån typ av negativ energi och människor som inte vill mig väl ur mitt liv. Nu är det ju lite svårt att kapa helt med familj, men ni kan ju hålla det till ett minimum (högtider, födelsedagar) och så behöver ni ju inte träffa dem själva? Om din man vill ha en nära relation till sin syster kan väl de umgås själva ibland, ni behöver ju inte göra allt parvis
En liten uppdatering! Fick gå till läkaren idag för att få recept på tabletter och då upptäckte de att jag också har en infektion i kroppen - superhög sänka och mycket vita blodkroppar. Inte konstigt att jag varit dålig. De vill helst inte behandla med penicillin när man är gravid så är sjukskriven denna veckan nu och fått postafen på recept så hoppas det betyder att jag blir av med infektionen och allt vänder då. Hade inte en tanke på att jag va sjuk också utan tänkte att det va bara gravdititen men känns lite ljusare att det nog va sjukdom också för sjukdom går ju över fortare än graviditet ;)
Hej tjejer!
Vad kul att se era magar! :)
Nu har värsta sorgen lagt sig och vi har bestämt oss att försöka igen! Och nu längtar jag! Men det blir inte riktigt just nu. Då jag fortfarande blöder och pga att jag vill återhämta mig från alla komplikationer ordentligt! Så kanske till sommaren.
Läkaren ringde idag och jag hade ett hcg värde på 28 så det borde vara över detta snart tycker jag!
Så kanske hinner jag joina er! Men fortsätter följa er :)
Kram på er!