Gravida från Tempar/Fertility Friend
Så här ser min mage ut...
Hamnar säkerligen på fel håll som vanligt..
Så här ser min mage ut...
Hamnar säkerligen på fel håll som vanligt..
Äntligen halvvägs! :) nu känns det som att nästa milstolpe är att komma under 100-strecket ;)
God jul på er alla :)
Kub såg bra ut. Hon tyckte det såg ut som en pojke <3
Vart flyttad från 7e till 3e juli:) så är i v.14 nu:)
Äntligen hemma, what a day!!
10:30 hade vi tid. BM kämpade i 45 min, bebis låg dumt till så hon kunde inte få rätt bilder på hjärta och ansiktsprofil, hon tröck så hårt med ul-staven att de gjorde ont, sen gav hon upp. Sa att antingen bokar vi en ny tid en annan dag, eller så kommer ni tillbaka om 1.5 h, vi ville bara få de klart så valde det senare alternativet. Gick i trappor, drack Cola, hoppade runt osv allt för att hon skulle vända sig. Det lyckades som tur var så tillslut fick hon alla bilder. Allt såg jättebra ut och vi behåller bf 21/5
Vecka 22 här idag och jag mår faktiskt liiite bättre även om FM är tunga och jag kräks så mår jag ändå hyfsat på EM och kväll!
Men känner mig ändå lite less.... det är ju så länge kvar! Jag är inte någon som trivs jättebra att vara gravid, varken i kroppen eller måendet. Är såklart evigt tacksam för lilla tösen och längtar så mycket tills hon är ute. Men 18 veckor kvar gahhhhhh hahahah
Hur är läget såhär 1 jan 2017?
Jag är trött och lite småförkyld men rätt förnöjd ändå. Dock tycker jag det känns trist att man nu inte har något mer ul att se fram emot. Fast nu har jag känt bebis flera gånger om dagen senaste dagarna så livstecken får jag ju. Men jag vet inte vad jag ska se sim nästa milstolpe lixom. Passera v 22 då ett barn som föds kan räddas och sen varje vecka efter det kanske...
Hej tjejer!
Går även med här. Plussade den 22/12. Jag är idag v.5+4. Mina symtom är endast större bröst och ömma bröstvårtor.
Jag är inte tröttare, mår inte illa, är inte känslig för lukter... hoppas verkligen att någon lever där inne. tidigt vul inbokat den 12/1.