Gravida från Tempar/Fertility Friend
En frisk pojke!!!!!!!!! Sååååååå överlycklig
En frisk pojke!!!!!!!!! Sååååååå överlycklig
Haha ok, jag vet verkligen ingenting.
Nån som känner till Maxi-cosi? Det är den vi kan köpa från svågern. Är väl inte nått problem med att köpa en begagnad bilstol? Den är ren och fin iaf.
Jag beställde vann igår. En grå Britax Smile 2 2016. Jag har verkligen kollat, dubbelkollat och trippelkollat alla vagnar både fram och baklänges och upp och ner. Velat mellan nya 15 000 kr premiumvagnar till 1000 kr begagnatvagnar på blocket. Höll nästan på att förlora förståndet där en stund :P
Att det blev Britax Smile 2 var pga att den har allt jag söker (svängbara stora luft hjul, en fullt justerbar sits alltså inte s.k. ergonomisk, knäledshandtag, enkel ihopfällning och direktkompatibel med babyskydd, massa fiffiga finnesser och många bäst-i-test resultat) samtidigt som den är ett välkänt märke men ändock en budgetvagn.
När jag pratar med de på babyproffsen (i typ 3 timmar) var jag helt övertygad om att vi var tvugna att ha en svindyr Emmaljunga eller buggaboo. Och jag förstår allt det här med andrahandsvärde och varför folk väljer så dyra vagnar. Men efter att ha tänkt på det ett tag så kom jag fram till att jag inte tycker det är rimligt att vi lägger över 10 000 för en vagn. Jag kommer har den mycket i trappuppgången, lämna den oövervakad i parker och på stan. Det kommer kladdas och spillas och allt möjligt och jag vill inte känna en ständig stress över att den kan bli stulen eller förstörd. Den här budget-vagnen kan jag liksom köra skiten ur utan minsta ångest :) Så äntligen känner jag mig nöjd med mitt val och det är slut på velande:)
Sån jäklans tur hade vi. Vi blev ju kära i Emmaljunga nxt90 som släpptes i maj, den kostar 10900kr med sitt, liggdel samt fotsack. Igår så ville min sambo kolla om den fanns på blocket (onödigt tänkte jag) sä säljer någon den för 8900kr. Helt ny aldrig använd för att dom lyckats vinna den men redan köpt en annan?! Haha! Hur stor är chansen? Så nu har vi köpt och hämtat barnvagn!
Men vad skönt och härligt, då kan du släppa den biten bakom dig :)
Sån jäklans tur hade vi. Vi blev ju kära i Emmaljunga nxt90 som släpptes i maj, den kostar 10900kr med sitt, liggdel samt fotsack. Igår så ville min sambo kolla om den fanns på blocket (onödigt tänkte jag) sä säljer någon den för 8900kr. Helt ny aldrig använd för att dom lyckats vinna den men redan köpt en annan?! Haha! Hur stor är chansen? Så nu har vi köpt och hämtat barnvagn!
Men vad skönt och härligt, då kan du släppa den biten bakom dig :)
Taaack! 6e försöket va det som det tog sig på! Lägger undan termometern och ska försöka njuta även fast man har sjuk oro att det inte ska gå vägen nu de närmsta veckorna! Men bara att njuta så mycket det går och tänka positivt
Hur långt gången är du?
Skriver ni mycket i er dumma fb-grupp?
Det verkar vara du och jag som är lite outsiders... ;P
Jämförelsebild v 4+3 och v 30+0. Och jag som tyckte att jag var supersvullen på första bilden! Snacka om att allt är relativt!
Efterlyser magbilder på er alla!!!
21+0 idag xD känns som om "han" bygger världens största hus. Lyxliraren.