Gravida från Tempar/Fertility Friend
Ja vet inte de är bara svårt, dela för jag vet hur mycket de betyder för min mamma O sen hur ja själv känner hur gärna jag vill dela allt me henne O hur trygg ja känner mig me henne... De har varit så svårt dessa 2.5 år sen jag flyttade till England O typ varit utan familj gått igenom så mkt (infertilit,MF, utanförskap med min mans familj, ekonomiska problem) utan att haft typ min mammas stöd O nu har jag en möjlighet att få ha henne här.. Sen tänker ja på de praktiska min man gör inte så mkt hemma han kan inte laga mat lr ngt sånt tänk om vi får ett kolik barn lr amningen ej funkar hur ska ja orka typ ta hand om hemmet laga mat O allt plus bebisen... Han förstår inte hur svårt de är i början me bebis men i och med att min syster O flera vänner har barn har jag mer insikt... Han har bara gått hem till sin syrra en timme thats it.. Ja förstår han men tror han lever lite i en drömvärld... Samtidigt känner jag att de kommer verkl bli bättre för Mig med mamma när han börjat jobba O vi kan umgås i fred.. Kan tex inte prata svenska framför han etc...