eagle87 skrev 2016-05-06 23:35:33 följande:
Juste :) jag vart inte förvånad när jag såg den rosa rosetten på din ultraljuds bild :)
Hur mår du? Behöver du handla mycket nytt? Behöver du en ny vagn då jag antar att din gamla var en tvilling vagn? Ngn ny magbild?
Hehe, inte jag heller. Hade ställt in mig lite på kille, men när hon sa tjej så kändes det som om jag vetat det hela tiden :) Så nu blir vi 3 systrar med 4 döttrar/flickkusiner (0 pojkar) ? mamma/mormor är överlycklig då hon alltid hoppas på flicka ;)
Jag mår bra. Har haft en riktig hormoniell-nereperiod med dåligt humör, trötthet och massa finnar, men nu verkar det äntligen ha vänt :) Foglossningen har dock blivit riktigt jobbig och jag har (till min stora skräck) börjat samla på mig vätska. Japp, jag behöver ny barnvagn. Har ganska mycket kvar sen tvillingarna, men har några måsten (skötbord!) och lite vill-ha grejer (kläder, bärsele etc) som ska fixas. Har bara köpt 4 bodys än så länge.
Var förresten och köpte nya bh:ar igår, i 65F!!! Rädd för hur efter-resultatet kommer bli när amningen är över :/ Hur står det till med era bröst?
Dålig bild, men det var den jag har i mobilen. V. 21.